We hebben een aantal aanbieders voor Tucson voor je op een rij gezet:

Reviews over Tucson

Grote uitgestrekte plattelandstad

heer de Vroe
    27-6-2012

Mooie omgeving, bergen en de Sonora desert begroeid met cactussen en lage bomen. De stad heeft mooie winkelgelegenheden en volop restaurants. De periode was alleen slecht gekozen omdat juni veel te heet is 38+ De maanden april en mei zijn wat temperatuur betreft beter bovendien staan de cactussen dan in bloei

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Gastvrij met mooi aanbod qua natuur én cultuur

Ivo
    1-8-2009

Tucson ligt in het gastvrije zuidwesten van de VS, en heeft veel te bieden als je bereid bent even te zoeken... Indianencultuur, gastronomie, University of Arizona (zeker eens het Planetarium gaan bekijken, UofA is niet voor niets een voorloper op het vlak van Astronomie met o.a. belangrijke bijdragen voor de Hubble telescoop), Old Tucson, Sonora Desert Museum, Mount Lemon, Titan Missile Museum... teveel om op te noemen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een hele mooie plek om een paar dagen te blijven, het met

Willem
    13-2-2007

Een hele mooie plek om een paar dagen te blijven, het natuurpark met de grote cactussen is erg mooi, voor de liefhebbers is er een mooi luchtvaart museum en een tocht langs de grootste luchtvaart sloperij van het land. Buiten Tucson kun je ook een filmstudio bezoeken, welke wij wel aardig vonden.

Gereisd Met partner in juli 2005
Tucson scoort een 8,3 uit 10, op basis van 8 reviews