Weer vandaag1°-4°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Super 8 Sedona, AZ voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Super 8 Sedona, AZ in het Nederlands

Prima hotel voor kort verblijf

bas_arts
13-5-2015

Ondanks de gevangenis look van het hotel, had het prima kamers. Onze kamer was best ruim, schoon en voldeed prima. Ontbijt was matig, in een te kleine ruimte waardoor niet iedereen direct kon zitten. Maar ach, het was "gratis".. Sedona is een leuk dorp in een super omgeving, hier zeker 1, maar wellicht 2 dagen doorbrengen om de natuur te bewonderen. Vlakbij is de Safeway supermarkt, hele goede supermarkt met veel verse dingen. Ook veel restaurantjes etc in de buurt.

Gereisd met partner in mei 2015

Prima voor 1 nacht

Evelien
15-1-2014

Wij hebben hier overnacht tijdens onze rondreis. Na veel reisverslagen te hebben gelezen, kwam ik er toch wel achter dat Sedona een Must See was. Dus op zoek naar een beetje een betaalbaar motel/hotel. We kwamen uit bij Super 8.

Bij aankomst werden we vriendelijk geholpen. We kregen de invalidekamer. Ik denk niet veel anders dan een normale kamer, alleen dan met grote douche met zitje. Een prima kamer, wel een beetje oud. Wat wij niet zo prettig vonden waren de kabels en stekkerdozen onder ons bed. Zodra je het bed maar aanraakte, gingen de lichten aan/uit omdat het bed op deze kabels 'leunde'. Na wat stekkers erin en eruit, werkte alles weer goed.

Het zwembad is redelijk, gewoon zoals veel andere zwembaden van hotels in Amerika. Wel fijn na een lange dag in de auto.

Het ontbijt was lekker. Ook wel een beetje standaard, met kaneelrollen, bagels, yoghurt, etc. Maar zo konden we dag super starten.

Het hotel ligt niet in het echte centrum van Sedona, maar op max 10 minuten rijden

Gereisd met partner in juli 2012

Super voor een motel

Sandra
2-10-2013

Echt top! Kregen een upgrade naar een kamer met jacuzzi omdat we op huwelijksreis zijn, super! Verder ruime, schone kamer met goede bedden en gratis wifi. Ontbijt is inbegrepen, kortom helemaal niets te klagen over dit motel!

Gereisd met partner in september 2013

GoAmerika

Voor een nachtje goed te doen

info_16
9-8-2013

Ik zou hier absoluut niet een hele week willen zitten. Nette kamer, zwembad erbij, maar geen uitstraling. Wel een wasserette. Ontbijt is oke.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Meer dan voldoende, maar niet super 8

Il Quadrifoglio
8-9-2011

Super 8 is een gewoon hotel aan highway 89a. Ligt circa 10min buiten authentiek Sedona dorp (vanuit South Rim/ 89a). Vraag gelijk om handdoeken voor het zwembad bij inchecken. Het ontbijt is rechts van de receptie. Echt hotel, geen duplextrappen, maar een heuse lift naar je kamervloer. De kamers zijn schoon, vol, maar typisch voorzien van 2 queenbedden, lekker ruim slapen dus. Alles aanwezig. Ontbijt is zeer karig, nagenoeg alleen koffie en toast. Gratis parkeren. Gratis snel wifi. Nadeel is dat honden zijn toegestaan en dat rokers soms toch nog op kamers roken. Bah!

Hotel adviseert in de bar/bistro the golden goose cafe recht voor super8 te dineren. Met 15% korting. Iets verderop zit de oude Sedona Bar en Grill. Hamburger+ Aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

heel gewoon basis hotel

Visser
1-8-2010

Van onze rondreis was dit ons minste hotel. Goed voor 1 nachtje.

Het ontbijt stelde niet veel voor maar toch bij de prijs inbegrepen.Kan ook tegen betaling in naastgelegen restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

leuk standaard hotel

Peter Harderwijk
8-11-2009

Het super 8 motel sedona ligt aan de hoofdweg van Sedona in het centrum van deze plaats. De kamers liggen in een apart gebouw achter de receptie en zijn sober, wat ouderwets, jaren '60 ingericht. Granol op de muren, schoon en netjes verzorgd. Gratis draadloos internet op de kamers en een wasserette en ijsblokjesmachine nabij de ingang, oude lift beschikbaar. Kamer 217 heeft uitzicht op "de koffiepot" het gebergte achter Sedona

Gereisd met partner in september 2009

gedateerd, eenvoudig en schoon

gyatso
6-10-2009

Een gedateerd hotel, iets buiten het centrum. Bij aankomst kregen we gelijk een gratis upgrade naar een kamer met een eigen spa op de kamer. Kamers zijn netjes en schoon. Het gratis ontbijt moet je niet te veel van voorstellen, personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Voor een nachtje een aanrader, iets langer, zou ik in het centrum wat zoeken. Hotel heeft een eenvoudig zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2009

Goed Hotel

Philippen
20-8-2009

Dit is een redelijk standaard hotel, er is een zwembad op het terrein en je hebt de beschikking tot gratis internet. Kamers zijn normaal qua grootte. Ontbijt is niet erg uitgebreid, maar wel goed te doen. Sedona is een mooie plaats maar ook erg gericht op de toeristen. O.a. de Bell Rock en Cathedral Rock zijn leuk om te bezichtigen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Voor een 2 sterren heel goed.

Maarten
18-8-2009

Aardige ontvangst, internet gratis, koelkastje op de kamer. Het hotel is wel enigszins gedateerd. Het ontbijt is gratis, maar stelt niet veel voor. De kamers zijn redelijk groot en schoon.

Gereisd met partner in augustus 2009

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Super 8 Sedona, AZ in Sedona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Super 8 Sedona, AZ zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.