Appartement Sky Ranch Lodge

Met jonge kinderen

Heerlijk verblijven!

Martin
17-5-2014

De ligging is geweldig, op een berg boven Sedona met geweldig uitzichtt. De bungalows liggen in mooie tuinen. Het appartement waarin wij zaten lagen aan de rand in een soort kleine appartementengebouwen. ziet er van buiten niet mooi uit. Van binnen zijn ze prima, niet heel erg groot maar wel sfeervol, met koelkast en een 'open' gashaard. Er is een bubbelbad en zwembad bij.

Prachtig rustig hotel met waanzinnig uitzicht.

Jean-Paul
14-7-2012

Hotel is ruim opgezet en heel rustig gelegen. Echte lodges met veel privacy en een prachtige tuin of met balkon. Het ligt bovenop een heuvel vlakbij het rustige vliegveld, waarmee het een prachtig uitzicht over de stad en de Red Rocks heeft. Naast het zwembad is een speciaal terras gemaakt waar je heerlijk van het uitzicht kan genieten. Dit hotel is een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sky Ranch Lodge in Sedona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sky Ranch Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.