Hotel Radisson Poco Diablo ***

Hotel Radisson Poco Diablo ***

Hotel Radisson Poco Diablo
8,7

Weer vandaag10°-6°

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Poco Diablo voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Radisson Poco Diablo in het Nederlands

Prachtig hotel, mooi gelegen in de stad.

Thomas, 6-10-2008

Heel mooi hotel, alles goed verzorgd. De kamer op de begane grond kwam uit bij de golfbaan, wat tevens een heel mooi uitzich opleverde. Het restaurant is prima en van goede kwaliteit en een goede bediening. Het zwembad is inderdaad erg klein maar wel lekkerb warm, goed om een paar baantjes te zwemmen bij het aanbreken van de dag. Wij waren hier op doorreis voor 2 nachten maat hadden hier graag langer verbleven. Te meer omdat Sedona een prachtige omgeving heeft.

De balie was ons zeer behulzaam bij het uitstippelen van routes en het melden van interessante zaken.

Kortom een heerlijk hotel om nog eens naar terug te keren.

Een erg mooi hotel, vrij luxe en met mooie tuinen. Ruime kamer met veel extra's en vlakbij het zwembad. Goed eten in het restaurant. Als doorreis een goed hotel, maar ook als vakantie-adres voor langere tijd een mooi hotel.

Wij bezochten dit hotel eind mei 2006

Elly/Koene, 26-6-2006

Wij bezochten dit hotel eind mei 2006. Betreft een hotel met prachtige tuinen. Kamers zagen er verzorgd uit. Zwembad wat aan de kleine kant. Op aanraden van vrienden (die een jaar daarvoor een kamer met minder uitzicht hadden) hebben we meteen een up grade van de kamer gevraagd met uitzicht op het zwembad. Kon gerealiseerd worden zonder extra bij-betaling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Poco Diablo in Sedona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Poco Diablo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Poco Diablo scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.