Hotel Days Inn Sedona, AZ

Hotel Days Inn Sedona, AZ

8.8Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, Arizona, Sedona

Op vakantie geweest naar Days Inn Sedona, AZ?

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Sedona, AZ voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Days Inn Sedona, AZ

• 8Lenco28-08-2011

Redelijk hotel

Onze hotelkamer zat in een gebouw achteraf, en aangezien het heel rustig was in het hotel gaf het niet echt een veilig gevoel (zelfs in het vredige Sedona). Hotel zelf is o.k., verwacht geen luxe, kamers zien er verzorgd uit maar je ziet wel dat het verouderd is. Zwembad is heerlijk. Paar minuten rijden met auto naar centrum.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10Mieke Dijkers29-08-2009

heerlijk hotel op prachtige locatie

Deze Days Inn Sedona hebben wij geboekt voor € 87,00 per nacht. Voor "Days Inn begrippen" best duur, maar het was het ook wel waard. De kamers waren groot, kingsize bed, koelkast, tv en magnetron en een kleine badkamer. Het was allemaal super schoon en pas geschilderd en behangen of zo, want het zag er zeer fris uit. De kamer kwam uit op een gallerij en we hadden 2 kuipstoeltjes voor de deur. Ontbijt was karig maar voldoende. Uitzicht fantastisch net als de rest van de omgeving. Het is er een beetje artistiek allemaal, wij vonden het in vergelijking met de vele plekken waar we al geweest zijn een beetje on-Amerikaans en misschien daardoor ook weer zo aantrekkelijk. Je moet er naar toe gaan voor de mooie natuur en de rust, niet voor de entertainment. De WIFI werkt via een password en is redelijk snel. Er werkt een dame achter de balie met Nederlandse ouders, een schat van een vrouw waar mee we veel gekletst hebben. Zwembad is heerlijk warm en schoon

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Daphne12-08-2008

prima hotel

Prima Hotel, niet zo groot, beetje knus. Prima zwembad/hot tub waar je 's avonds ook nog lekker in kan zwemmen/bubbelen. De dame achter de balie komt oorspronkelijk uit Nederland, erg aardig en hulpvaardig.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Jaap Heere05-07-2007

Goedkoop motel voor Sedona. Ziet er echter prima uit. Alleen de ligging is wat buite het centrum, aan HW 89. Ontbijt is bescheiden, doch voldoende. Kamers prima, met koelkast en magreton. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding, wij betaalden $ 73 voor 1 nacht.

Gereisd in juli 2007

• 10Koekebakker24-12-2005

Schoon, mooi uitzicht, gunstige ligging, lekker zwembad, gunstige prijs/kwaliteit, vlak bij Bieb en winkels.

Gereisd in december 2005

Hotel Days Inn Sedona, AZ info