We hebben een aantal aanbieders voor Sedona voor je op een rij gezet:

Reviews over Sedona

Onvergetelijk

Ingrid Heynderickx,
    18-3-2017

Prachtige natuur, vriendelijke mensen, adembenemende vergezichten. Als je Sedona hebt ontdekt dan ga je er steeds terug naartoe willen. De jeepsafari in de bergen zal altijd in mijn geheugen staan gegrifd. Er zijn prachtige wandelroutes die je tot ver in de natuur brengen en waar de mooie rode rotsformaties je omringen met een onvergetelijke grandeur. In een woord: Sedona gewoon doen!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Goed hotel!

Demelza,
    13-10-2015

We hebben hier 1 nacht verbleven. Gigantische kamer (2 2persoonsbedden voor ons 2en). Geweldig uitgebreid ontbijt met fruit, yoghurt, eieren, broodjes, enz. Goede ligging, gratis shuttle vanaf het hotel, alles erg goed schoon. Je kunt ook vanuit het hotel allerlei activiteiten boeken maar aangezien we er 1 nachtje waren hebben we dit niet gedaan. Wel erg mooie omgeving. Zwembad is wat klein voor het aantal kamers maar wij hadden het om 18.00 voor ons alleen.

Gereisd met partner in oktober 2015

Mooi hotel op een goede locatie.

Sander,
    19-9-2015

Hotel is pas veranderd van naam. Het heet vanaf nu: Sedona Oak Creek Inn

Personeel was vriendelijk. Kamers waren schoon en netjes. Goede wifi door het gehele hotel. Leuk klein zwembad in het midden van het hotel. Ontbijt was ook goed. Lekker bij het zwembad. Hotel ligt wel ver van Sedona maar in de buurt is er ook nog genoeg te doen.

Gereisd met partner in september 2015

Kamer met uitzicht!

Edwin,
    5-9-2015

Standaard BW toerist hotel. Zeer vriendelijke service zowel bij de receptie als gast diensten. Fantastisch terras uitzicht over de Sedona bergen. Laag geprijsd koude dranken ( $1 voor een kunt) bij de automaten. Best BW hotel tijdens onze rondreis hoewel de kamers zijn erg klein.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima hotel voor kort verblijf

bas_arts,
    13-5-2015

Ondanks de gevangenis look van het hotel, had het prima kamers. Onze kamer was best ruim, schoon en voldeed prima. Ontbijt was matig, in een te kleine ruimte waardoor niet iedereen direct kon zitten. Maar ach, het was "gratis".. Sedona is een leuk dorp in een super omgeving, hier zeker 1, maar wellicht 2 dagen doorbrengen om de natuur te bewonderen. Vlakbij is de Safeway supermarkt, hele goede supermarkt met veel verse dingen. Ook veel restaurantjes etc in de buurt.

Gereisd met partner in mei 2015
Sedona scoort een 8,9 uit 10, op basis van 20 reviews