Hotel Renaissance Scottsdale Resort

8,3

Laatste review

Op een groot terrein liggen verspeid diverse huisjes/appartementen. Elk huisje heeft een eigen terras, gelegen aan een groot grasveld. In ieder huisje vind je grote bedden en alles wat je nodig hebt om bij te komen van een lange vliegreis.

Ook het zwembad en de shops in de omgeving zijn de moeite waard.

Je hebt niet in de gaten dat je eigenlijk midden in een stad verblijft.

Kenmerken
Airco
Restaurant

3 reviews over Hotel Renaissance Scottsdale Resort in het Nederlands

Ook het zwembad en de shops in de omgeving zijn de moeite waard.

Je hebt niet in de gaten dat je eigenlijk midden in een stad verblijft.

2008

Uitgestrekt complex met meerdere "huisjes". De kamers zijn groot, hebben 2 tweepersoonsbedden en ook de badkamer is uitstekend. Het personeel was bijzonder vriendelijk en de sfeer is er uitstekend. Groot zwembad en bubbelbad aanwezig. Vlakbij ook een klein winkelstraatje, dit stelt niet zo veel voor.

2007

Het personeel is zeer vriendelijk

S.Hubregtse
24-9-2007

Het personeel is zeer vriendelijk. De woonkamer was zeer ruim en schoon, net als de slaapkamer. We hadden 2 2-persoonsbedden. Er was een badkamer met bad en .....en privé jacuzzi in het tuintje. Het was heerlijk rustig. Je kan in de buurt goedkoop eten en er is in de buurt een pinapparaat. Verder deed de ligging er niet veel toe, aangezien we op rondreis waren.De aanrijroute is makkelijk en je zit zo weer op de hoofdweg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Scottsdale Resort in Scottsdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Scottsdale Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.