Vakantie in Scottsdale

vakanties Scottsdale

We hebben een aantal aanbieders voor Scottsdale voor je op een rij gezet:

Reviews over Scottsdale

• 8info_1609-08-2013

Leuke stad

Mooie, schone, sjieke stad met leuke sfeer, wel erg warm

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

juli 2013

• 7Kees04-01-2013

Relatief rustig (voor)stadje

Om eerlijk te zijn hebben we hier niet echt de omgeving verkend. Desalniettemin is het Kierland (vlakbij ons hotel) een leuk winkelgebied met hier en daar ook een horecagelegenheid. Achteraf hoorde ik overigens pas dat er ook showrooms van Ferrari en Lamborghini etc. zijn.. voor de liefhebber. Voor ons was Scottsdale, net als Palm Springs, een nuttig en relaxte tussenstop op onze rondreis.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 10Jim Logan06-12-2012

The Greatest Oasis

Scottsdale is a beautiful community nestled under Camelback Mt. It has over 100 art galleries and jewlery shops. There is great dining, night clubs and the climate is perfect through the winter months with plenty of sunshine and cool to warm temperatures. Great spot to be if you are a hiking enthusist - many trails nearby. Also if you love gardens check out the Desert Botanical Gardens. Old Town is very charming and if you like ice cream try the Sugar Bowl on N. Scottsdale Rd in Old Town, or if you want a taste of the west go to the Rusty Spur Tavern. Safe and beautiful - Scottsdale is my favorite oasis in the desert.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Kenny16-08-2012

Tof

Scottsdale zelf heeft niet zoveel te doen, tenzij je een fervent golfer bent, want aan golfterreinen geen gebrek daar. Wel is het bijzonder mooi gelegen in het ruige landschap van Arizona. Op en top Amerikaans!

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9Mieke Dijkers29-07-2009

Je kunt er fantastisch shoppen

wij zijn in mei 2009 6 nachten in Scottsdale (Phoenix) geweest. Qua temperatuur is het dan nog goed te doen. Je kunt in Scottsale zoveel: shoppen, heerlijk eten, naar de dierentuin, naar het water (meer) enz. Wij komen er beslist weer (we hebben alweer geboekt voor mei 2010) en ook dan valt er weer van alles te zien en te beleven want we hebben de helft nog niet gezien. Ga vanuit Scottsdale ook naar Mesa en Tempe! Scottsdale is mooi aangelegd, brede wegen met volop bomen die in bloei staan. Er wordt door de locals ook veel hard gelopen en gefietst. Het is er veilig en schoon. Ik zou zeggen: gaan!!!!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Simone20-08-2007

Stranden, die zijn er niet, het is bijna midden in de woestijn. Een schitterende omgeving en een hele relaxte cultuur. Is echt een unieke stad in Amerika, heel anders dan andere Amerikaanse steden. Ik heb veel plekken gezien in Amerika en Scottsdale is 1 van mijn favourites!

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur