Hotel Comfort Suites Prescott Valley

KinderhotelWeer vandaag10°3°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Suites Prescott Valley voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Comfort Suites Prescott Valley in het Nederlands

Met jonge kinderen

Meer van verwacht

Sanne
25-10-2010

Voor de prijs hadden we meer verwacht van dit hotel.Het was zeker niet slecht, maar niet het geld waard.Ruime kamers, maar het meubilair en tapijt leken aan vervanging toe.Ontbijt naar amerikaanse begrippen best uitgebreid.

Ligging is ideaal,een winkelcentrum dichtbij, en het oude centrum op loopafstand.

Het plaatsje Prescott zelf is op en top amerikaans, en zeker een verblijf waard.

mooi hotel op mooie plek

Rini
28-8-2010

Op doorreis hier een overnachting gedaan. Het ligt bovenop een berg, prachtig uitzicht op de Valley alleen vanaf de doorgaande weg niet gemakkelijk te vinden en de tom tom kende het adres niet. Klein zwembad erbij. Kamers zijn ruim, schoon alleen geen kluis in de kamer. Ontbijt is goed genoeg alleen is de ruimte ervoor erg klein. Aanrader is het Chinese buffet een eindje richting Prescott zelf langs de weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Suites Prescott Valley in Prescott, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Suites Prescott Valley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.