Camping Wahweap Campground & RV

5 reviews over Camping Wahweap Campground & RV in het Nederlands

Fantastisch uitzicht op Lake Powell

Rianne
15-5-2018

Beste camping van Page, qua ligging, qua netheid, qua bereikbaarheid en sfeer. Geasfalteerde plekken maar dat snap ik wel want het kan behoorlijk waaien (dus op deze manier minder last van zand). Vriendelijk ontvangst en op loopafstand van Lake Powell waar je heerlijk kan zwemmen en waar je prachtig uitzicht hebt.

Verrassende overnachtingsplek

Rulerules
28-8-2017

Uit voorgaande reviews hadden we vernomen dat dit een soort van 'parkeerplek' zou worden. Niets was minder waar. Onze RV stond op een nette plek met een fenomenaal uitzicht (jammer dat je er aan gewend raakt tijdens de reis). Hookup helemaal in orde. Hier en daar struiken/bomen; prima plaats. Sanitair mag schoner. Strand is even lopen, maar het water is heerlijk (neem schaduw mee...). Beter is het om te zwemmen op een andere plek in Lake Powell. Wij kozen ervoor om bij de Upper-Canyon door te rijden; daar was het veel minder druk; RV kon dichterbij geparkeerd worden; water blijft natuurlijk hetzelfde...

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Relaxte camping met prachtig uitzicht

isis901
30-8-2015

Zeer nette camping aan Lake Powell in de Glen Canyon NP. Mooi uitzicht vanaf de camping op het meer en de rotsen. In de loop met de tenten was het zeer relaxed. Ruime plek. Op de meeste plekken niet veel schaduw. Douchen kon in het gebouw naast de receptie tegen betaling. Wasserette aanwezig. Gratis koffie in de winkel (die niet heel verkeerd was!). Tours op Lake Powell zijn te boeken op de camping. Elektriciteit bij de toiletten, niet op de kampeerplek.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Nette camping

Daan
19-8-2013

Nette camping gelegen aan Lake Powell (+/- 10 minuten lopen). Zelf zaten wij in Loop D, een recent aangelegde loop. Deze lag net wat verder dan A t/m C waardoor je een roteind moest lopen om te douchen (bij receptie) Toiletten wel om de hoek, deze waren netjes. Plekken zijn zeer netjes!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Geweldig uitzicht over Lake Powell

Monique
16-3-2010

De camping was, toen wij er waren, tamelijk kaal. Maar het uitzicht is echt gaaf! Het is een beetje winderig. Hier een heerlijke avond doorgebracht en natuurlijk gezwommen in Lake Powell! Er zijn hier overigens een aantal prettige campings op rij. Wij hebben er gekampeerd met een tentje.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 01 1999 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Wahweap Campground & RV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wahweap Campground & RV in Page in Lake Powell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wahweap Campground & RV zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.