Bed and Breakfast Dreamkatchers Lake Powell

Bed and Breakfast
Pension, Kleine hotelsWeer vandaag11°-1°
Bed and Breakfast Dreamkatchers Lake Powell

We hebben een aantal aanbieders voor Dreamkatchers Lake Powell voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Dreamkatchers Lake Powell in het Nederlands

Een betere B & B vind je niet!

Ronald
9-8-2012

Deze Bed & Breakfast wordt gerund door Eric en Jarod. Twee heren die alles in het werk stellen om hun gasten het geweldig naar het zin te maken.

We werden meer dan hartelijk ontvangen en onder het genot van enkele verfrissende alcoholische versnaperingen wegwijs gemaakt in hun luxueuze huis.

De B & B beschikt over 3 kamers met allen eigen sanitair. In het bijgebouw kan je gratis gebruikt maken van de koelkast, vriezer en magnetron. Tevens staat daar ook serviesgoed klaar om te gebruiken.

Op het dak van het bijgebouw bevindt zich een zonneterras met jacuzzi. Hier kan je heerlijk onder het genot van een drankje naar de sterren kijken.

Belangrijk is wel om het ontbijt te vermelden. Jarod slooft zich elke dag enorm uit om een 5-sterren ontbijt op tafel te zetten.

Al met al een geweldige ervaring en een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2012

Een B&B om nooit te vergeten.

Marcel
6-5-2011

Eric en Jarrod hebben de leiding over deze prachtige B&B. Je wordt er als een koning ontvangen. Er zijn drie kamers elk met een eigen thema. Alles is zeer luxueus ingericht. Heerlijke bedden. Prachtige badkamer. Eric bereidt met culinaire zorg het fantastisch ontbijt. Op het dak van de garage bevindt zich een Jacuzzi. Heerlijk om in te vertoeven na een drukke dag. Kortom, een B&B met vele superlatieven. In de omgeving moet je zeker Lower Antelope Canyon en Horseshoe Band bezoeken. Een boottocht op Lake Powel, vertrekkend van Whaweap, om de Natural Bridge te bezoeken duurt 5 uur (heen en terug) en is zeer duur (120 dollar pp.) Verhouding prijs en kwaliteit van het bezoek is een beetje zoek.

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dreamkatchers Lake Powell in Page in Lake Powell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dreamkatchers Lake Powell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.