Hotel Days Inn & Suites Page Lake Powell, AZ

Hotel Days Inn & Suites Page Lake Powell, AZ

8.2Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, Arizona, Page in Lake Powell

Op vakantie geweest naar Days Inn & Suites Page Lake Powell, AZ?

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn & Suites Page Lake Powell, AZ voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Days Inn & Suites Page Lake Powell, AZ

• 8Jeroen14-12-2012

Gewoon goed en niet duur

Prima kamer die er nog nieuw uit ziet. Ruim, schoon, goede bedden, een fijne badkamer en alle spullen die je maar nodig kunt hebben. De koffie op de kamer is zowaar van Douwe Egberts! De kamer heeft een balkon en een grote glazen schuifpui waardoor het lekker licht is. De ligging van het hotel is niet bijzonder, aan de rand van Page tussen bedrijven als een Wal-Mart en een benzinestation. Toch hadden wij vanuit onze kamer aan de wegzijde een wijds uitzicht op de omgeving dat best fraai was. Bij het ontbijt de bekende keuzes: toast, cereals, pastries en ook scrumbled eggs en worstjes. Maar de wafelmachine was onze favoriet.

Gereisd met partner in november 2012

• 9Sanne25-10-2010

Topper!!!

In augustus 2010 in dit hotel geweest,en we waren aangenaamd verrast toen we hoorden dat het hotel net een maand of 2 geleden de kamers compleet gerenoveerd had.En dat was te zien ook! Alles was gewoon nieuw.Er was een wasserette op oonze verdieping, erg handig.Vriendelijk ppersoneel.Ontbijt was standaard, zoals in de mmeeste hotels.Echt een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8jan29-12-2009

leuk hotelletje

Hotel Days inn is redelijk goed gelegen, een beetje buiten de stad vlakbij de grote baan naar grand canyon met zicht op Lake Powel en Glenn dam vlakbij is een grote supermarkt. Mooie kamers met alles erop en eraan, mooi zwembad, wifi kortom alles wat men nodig heeft. Alleen vonden we de service aan de balie niet zo vriendelijk

Gereisd met vrienden in mei 2006

• 8Judith15-08-2009

goed hotel voor goede prijs

Dit hotel ligt gunstig t.o.v. winkels, Horse Shoe Bend en Antilope Canyon. Het ligt buiten het dorp. Het is een mooi hotel om te zien. De kamers zijn groot, netjes en schoon. Het zwembad is goed en handdoeken zijn verkrijgbaar bij de balie. Er is geen restaurant. Wij kregen gratis ontbijt aangeboden maar we hebben er van af gezien omdat dit plaatsvindt in de lobby bij de balie, bij het zitje. Er zijn maar een zestal tafeltjes dus overal zitten mensen, buiten, in het zitje, bij elkaar. Wij vonden dat niet prettig maar dit was het enige minpuntje. Verder is dit een heel goed, netjes verzorgd hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8Jos30-09-2008

Beter dan het aantal sterren

Mooi motel, wat eigenlijk wel een extra ster zou mogen hebben. De kamers zijn erg groot en zeer netjes ingericht. Personeel was behulpzaam en er zijn prima faciliteiten zoals enkele wasmachines en een zwembad met handdoekenservice. Je krijgt een coupon om gratis ijs voor de koelbox te halen bij het shell-station ernaast. Geen uitzicht op het meer, maar dat hebben de mindere motels ook niet. Wel lekker tegenover de Wallmart. Minpunt was het ontbijt. Op zich was het fijn dat het er was en was het assortiment hetzelfde als in andere hotels (bagels en toast, creamcheese/jam/pindakaas) maar er waren te weinig tafels dus zat iedereen bij elkaar aan tafel en op de bank in de lobby. Gezellig voor 1 keer, maar niet voor een lang verblijf...

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Days Inn & Suites Page Lake Powell, AZ info