Hotel Best Western Lake Powell

KinderhotelWeer vandaag17°10°
Hotel Best Western Lake Powell
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Lake Powell voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Best Western Lake Powell in het Nederlands

Fantastish

Frank
14-9-2018

Best Western Hotel , prima ontbijt

Geweldig

Saskia
        20-9-2016

Mooie grote kamer met goede bedden. Goed ontbijt. Mooi zwembad met mooi uitzicht. Goede locatie.

Slechte service, we mochten niet ontbijten

Brenda
        15-5-2016

We waren er met een groepsreis. Maar het hotel serveert geen ontbijt voor groepen. De reisleider regelde de avond tevoren dat we voor $10 ontbijt konden kopen. Maar Helaas, we werden weggestuurd door het personeel zonder ontbijt. Koffie machine op de kamer was stuk. Slecht

NRV Holiday

Vreselijk hotel met chagrijnig personeel

Karen van Wijngaarden
        22-9-2014

Slechtste hotel wat wij hadden in 3 weken !!!

Inchecken mocht pas vanaf 16u en geen minuut eerder, zodat er om 16u een gigarij stond. Meisje aan de receptie was super onvriendelijk.

Zwembad was echt alleen om te zwemmen, er stond geen stoeltje langs de rand.

Ontbijtruimte was zo klein dat je een wachttijd had van meer dan een uur; bij ons commentaar daarop werd er verteld dat we dan maar om 10u terug moesten komen, dan was er vast wel plek. En dat twee ochtenden achter elkaar. Beetje onhandig als je graag weer op tijd weg wilt.

Uiteindelijk hebben we van de manager een nacht gratis gekregen, maar voor ons beslist nooit meer dit hotel

Prima hotel.

sanne
        10-2-2014

Niet echt een bijzonder hotel maar de bedden waren prima.

Het personeel mag wel iets vrolijker niet zoals we gewent waren in de USA maar ach we bleven hier maar 1 nacht!

Eenvoudig hotel, maar goed.

Tompoesje
        20-9-2013

Ruime, schone kamer. Nespresso apparaat voor heerlijke koffie op de kamer. Bedden zijn goed. Zwembad aanwezig; i.v.m. temperatuur hebben wij het niet gebruikt. Ontbijt is niet inclusief, hebben wij niet genomen.

Strategisch gelegen hotel

Jan
        10-7-2012

Hotel met ruime, nette en schone kamers. Vriendelijk personeel. Er is een uitgebreid ontbijt inbegrepen. Er staat ook een nespresso-achtig apparaat. Doe er niet te veel water in (max 2/3e anders is het te slap) Helaas werd net het zwembad opgeknapt toen wij er waren. Achter hotel staat “Kens Old West” je kunt er eten met live muziek. Hotel staat op 2 mile afstand van Lake Powell en de Glen Canyonbrug/dam die laatste kun je middels een rondleiding bezoeken. En 's morgens (i.v.m. de stand v/d zon) even naar de Horseshoe Bent (bocht in Colorado river) ca. 8 mile ten zuiden van Page aan de 89 ri Flagstaff aan de rechterzijde.

Antilope Canyon is echt een must. Zie hier voor de guided tours er zijn er diverse (in het hotel te boeken). Denk aan het moment 10:30 tour net voor de middag (niet toevallig de duurste tour). Fotografen kunnen ook de korte toer doen, alle gidsen hebben al vaker een fototoestel van dichtbij gezien. Neem wel minimaal een monopod mee, een 50mm lens kan ook natuurlijk.

degelijk hotel voor overnachting

Alex
        21-1-2012

Degelijke en ruime kamers

Goed en gezellig restaurant aan overkant van de straat .

Prima goed gelegen hote

Jose
          17-11-2011

Hotel met nette kamers en voor Amerikaanse begrippen uitgebreid ontbijt wat inbegrepen is. Op korte afstand van Lake Powel wat u zeker dient te bezoeken. Leuke plaats om te dineren, lunchen of gezellig wat te drinken is Dam grill.

een goed hotel in een mooie omgeving

dordtboy
          5-10-2011

Dit is een zeer goed hotel in een prachtige omgeving, de kamers in dit hotel waren zeer ruim en schoon. Er ligt vlakbij het hotel ook een zeer goede restaurant.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Lake Powell in Page in Lake Powell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Lake Powell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.