Page in Lake Powell

We hebben een aantal aanbieders voor Page in Lake Powell voor je op een rij gezet:

vakanties Page in Lake Powell

Reviews over Page in Lake Powell

Prachtig meer

Frank
    17-9-2017

Lake Powell: stuwmeer, prachtig in contrast met de omgeving. De wahweap area begint mooi, maar ter plaatse is er niets interessant en de nabijgelegen stranden zien er wat desolaat en slecht onderhouden uit. Veel beter is de chains area: mooie rotsen die in het water lopen, ideale zwemlocatie en nauwelijks iemand anders. Zeer relax.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke plaats; veel te doen

Rulerules
    28-8-2017

Actieve plaats; veel te doen. Goede, grote Wallmart aan rand van het stadje. Mijden in het hoogseizoen: horseshoe bend, of heel vroeg gaan. Niet normaal druk hier; vooral met parkeren. Veel Nederlanders die hun RV neerkwakken, sprintend naar het fotopunt gaan, foto nemen en vervolgens snel hun weg willen vervolgen. Kansloos! Kun je beter naar de Gooseneck gaan als je toch Monument Valley aandoet; veel, veel, veel rustiger; zelfde principe. Ook mijden: Ken's Tours. Die heeft het namelijk na 20 jaar niet meer goed op orde in het drukke hoogseizoen. Tourbussen krijgen voorrang (logisch, want daar heeft het bedrijf het hele jaar inkomsten van). Maar dat betekent wel dat alle toeristen die online geboekt hebben in de wacht gaan. Twee/drie uur wachten is geen uitzondering. Bij de buren gaat het sneller en wel op tijd. Logisch: die zijn net drie jaar bezig en moeten zich nog bewijzen; daardoor is de service van een veel hoger niveau. Tip: boek je lower canyon bij Lower Antelope Canyon Tours. En boek de upper bij Antelope Canyon Tours; die laatste het liefst voor 08.00 uur; dan is het niet druk in de grot (twee andere touroperators starten pas om 08.00 uur...) Ook leuk: Glen Canyon-dam; informatiepunt is attractief en voor kinderen is het bezoeken van een dam van deze afmeting best imposant.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuk voor de Antylope Canyon tour!

sanne
    10-2-2014

Wij verbleven er vooral voor de Antylope Canyon tour. Die is echt super leuk om te doen. Wij hadden ook een hele leuke dame die ons van alles der over vertelde! En the horse shoebend niet te vergeten, neem wel echt goede schoenen mee als je die gaat opzoeken!

Gereisd met partner in juli 2012

Toeristische plek, goede locatie

Suzan
    15-9-2013

Het is te merken dat Page echt voor het toerisme is ontstaan. Het is erg toeristisch, maar het voordeel daarvan vond ik dat je veel eetgelegenheden, restaurants, winkels en zelfs wasserettes kunt vinden (en Starbucks koffie in de supermarkt!!). Ligging is centraal en goed.

Gereisd met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vooraf reserveren is nodig

Tes
    15-8-2013

Page is niet enorm groot en er valt weinig te beleven. In ons hotel was geen ontbijt verkrijgbaar en Page is de enige plaats geweest waar amper ontbijt vonden. Lake Powell zelf is heel impressionant. Naar het meer geraken is vrij moeilijk, want de bewegwijzering is slecht aangebracht. Een boottocht maken is ook vrij duur (300 dollar p/p). Misschien zijn er goedkopere tochten beschikbaar via een andere haven, maar hebben wij alvast niet gevonden. Vanuit Page kan je ook Antelope Canyon bezoeken. Dit hadden we echter vooraf moeten reserveren, alle bezoeken zijn weken vooraf al volgeboekt. Wij keren ooit nog terug, maar dan beter voorbereid.

Gereisd met vrienden in juli 2012
Page in Lake Powell scoort een 7,6 uit 10, op basis van 46 reviews