Hotel Silver Queen

We hebben een aantal aanbieders voor Silver Queen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Silver Queen in het Nederlands

leuk budget hotel

Mieke Dijkers
29-8-2009

Wij hebben hier 1 nacht geslapen op doorreis vanuit de Grand Canyon naar Sedona en is ons prima bevallen.

Vanuit huis geboekt voor € 46,00 (zonder ontbijt). Het is zo'n typisch doorsnee Amerikaans hotel, 2 hoog, auto voor de deur, kingsize bed enz.

Het was schoon en dat is belangrijk. Aan de overkant van de straat zit de Mac, de BK en een supermarkt, aan dezelfde kant van de straat Jack in de Box.

Op 5 minuten rijden zittten diverse restaurants en winkels.

De WIFI in de kamer werkt prima en snel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silver Queen in Kingman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silver Queen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.