Hotel Motel 6 Kingman West

Hotel Motel 6 Kingman West

7.5Goed

Verenigde Staten van Amerika, Arizona, Kingman

Op vakantie geweest naar Motel 6 Kingman West?

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Motel 6 Kingman West voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Motel 6 Kingman West

• 7Rieks26-08-2012

Standaard hotel langs route 66

Dit motel ligt in Kingman-West. De toevoeging "west" is van belang omdat er meerdere motels van de keten motel 6 in Kingman liggen. Het hotel was gemakkelijk te vinden, vanaf Route 66. Kingman ligt in de woestijn en toen wij er in juni waren, was het vanzelfsprekend heet. Het zwembadje, dat zo'n vijftig meter naast het motel ligt, was toen zeer welkom. Een Budweiser erbij en dan houd je het wel uit. Op het motel was weinig aan te merken. Je weet wat je krijgt en dat was nu ook weer van toepassing. Een standaard kamer met een nette maar eenvoudige inrichting en goed sanitair. Weinig op aan te merken. Voor een of twee nachtjes een goed verblijf. Wat voor sommigen wellicht hinderlijk kan zijn is de Sante Fe spoorlijn, die enkele honderden meters achter het hotel langs loopt. Een goederentrein met meer dan honderd wagons en een hels kabaal. Ik vind dat zelf niet hinderlijk overigens. Het heeft wel iets. Het "Mohave museum of history and arts" ligt vlak bij het motel.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8Griet11-12-2011

Goed motel voor goede prijs !

Wij hadden gereserveerd in Motel 6 Kingman East maar het zwembad zag er zo vuil uit dat ik daar niet wilde blijven. De vriendelijke man zei dat de pomp van het zwembad stuk was en betaalde zonder probleem ons verblijf terug. Zo kwamen we terecht in het andere Motel 6 van Kingman. Spijtig voor ons maar dit motel was 20$ duurder dan het eerste. Toch is 60$ voor 4 personen nog heel goedkoop en voor deze prijs ben ik dan ook heel tevreden over dit budgetmotel. Het zwembad is in orde evenals de grote kamer met 2 queen beds, microgolf en koelkast. Meer hoeft dat voor deze prijs niet te zijn. Spijtig wel dat het ijs weeral op is en dan was er ook nog 1 ijsmachine stuk ! Ik zou hier zeker terugkomen ook al maakt de Santa Fe Railroad heel veel lawaai, om de 30 min. of zelfs nog meer blazen de toeters van de trein, dit is typisch voor Kingman en doet denken aan vervlogen tijden. In Kingman zelf valt niet veel te beleven maar ga zeker eten bij Mr. D'z, niet zo ver van het motel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Hotel Motel 6 Kingman West info