Hotel Best Western Kings Inn &Suites

HotelWeer vandaag40°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Kings Inn &Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Kings Inn &Suites in het Nederlands

Goed hotel.

Hans
21-9-2016

Leuk hotel waar je ook kan ontbijten.Kamers zijn goed verzorgd , dus ook schoon.Ontbijten gaat ook redelijk. Heb wel het idee dat het iets te klein is.Personeel is vriendelijk en doet zijn best.Wasfaciliteit en ijsmachine zijn aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Kings Inn &Suites in Kingman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Kings Inn &Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Kings Inn &Suites scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.