8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western A Wayfarer's Inn & Suites voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Best Western A Wayfarer's Inn & Suites in het Nederlands

Ruim hotel voor rondreis

Laura
15-8-2017

Ruim en goed hotel. Kamers zijn net en van prima grote. Heerlijk zwembad na een dag rijden en lopen. Ontbijtruimte is alleen veel te klein voor het aantal hotelgasten. Het was echt zoeken naar een plekje om te eten.

Motelstijl(luxe) zoals bekend van tv

Gaby
4-10-2011

Erg ruime schone kamer, meer een suite, gratis wifi, grote tv met veel kanalen, heerlijk groot & zacht bed. Het bedienend personeel is vriendelijk en doet erg denken aan "Golden Girls". Het ontbijt is klein, maar biedt voldoende, leuk om zelf je wafels te maken.

Gereisd Met partner in september 2011

Fantastisch hotel

KingKong65
5-6-2011

Pluspunten: prachtige kamer, heerlijk ontbijt, zelf wafels kunnen bakken, parkeren voor de deur, heel vriendelijke en behulpzame personeel... Minpunten: na lang zoeken... geen minpunten gevonden :-) Als je in de buurt bent, niet twijfelen om hier te overnachten, gewoon doen!

Gereisd Met partner in mei 2011

2008

Aardig personeel

M. Klasens
24-8-2008

We werden hartelijk ontvangen en hadden een kamer op de benedenverdieping, handig want we konden de koffers zo de kamer in schuiven vanuit de auto. Er was internet, een koelkast en een zwembad. We kregen ook een plattegrond waar de winkels en restaurants lagen. Het ontbijt was uitgebreid en idd zelgemaakte wafels, die je in veel bestwesterns ziet.

Gereisd Familie in augustus 2008
2007

Als je dan toch wil overnachten aan de route 66 is dit HTL

Johan
23-8-2007

Als je dan toch wil overnachten aan de route 66 is dit HTL Best in the West. Aangezien er toch veel achterstallig onderhoud is aan veel hotels aan de route is dit een goede keuze! De charme van de route en de luxe van een amerikaans HighWay HTL. Goede kamers met lekkere bedden, bad/doushe, airco en koelkast. Tevens beschikt het HTL over een lekker buitenzwembadje en een Spa dat midden op de parkeerplaats ligt (watertemp. vd spa +-40gr.)! Het ontbijt was erg goed. Zelfs mogelijkheid om wafels te maken. Wil je een schoon betaalbaar HTL langs de route in het plaatsje Kingman met alle gemakken dan is deze beter dan de andere BW ivm de ligging. Het ander HTl ligt namelijk pal naast het goederenspoor.

Gereisd Familie in Thu Aug 23 2007 23:05:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western A Wayfarer's Inn & Suites in Kingman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western A Wayfarer's Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.