We hebben een aantal aanbieders voor Kayenta voor je op een rij gezet:

Reviews over Kayenta

Stopplaats dichtbij Monument Valley

Chris
    22-12-2011

Kayenta passeer je onvermijdelijk als je van de Grand Canyon naar Monument Valley rijdt. Het is een mogelijke verblijfplaats, er zijn verschillende hotels. Buiten deze hotels en enkele benzinestations en hamburgertenten staat er in Kayenta niets fatsoenlijks: het is een armzalige opeenhoping van barakken en woonwagens, getuigend van de ellendige leefomstandigheden van de meeste Navajo's. En toch zijn deze Native Americans heel behulpzaam als je hen iets vraagt. Voor hen is het toerisme wellicht de enige mogelijkheid om uit hun armoede te geraken.

Gereisd met partner in september 2011

Kayenta is een kleine plaats met weinig mogelijkheden om

Martijn
    26-9-2006

Kayenta is een kleine plaats met weinig mogelijkheden om te eten (buiten de bekende fastfood ketens). Er staat een klein museum met o.a. indianenwoningen. Niet heel bijzonder maar je wordt te woord gestaan door vriendelijke mensen. Verder is er in het reservaat niets te beleven, en er lopen veel zwerfhonden rond.

Gereisd anders in september 2006

Als stopplaats tussen de Grand Canyon en Monument Valley

Jolanda
    30-5-2005

Als stopplaats tussen de Grand Canyon en Monument Valley ligt het erg gunstig. The Best Western ter plaatse is een prima hotel (niet goedkoop, maar ja vraag- en aanbod). Ze zijn erg behulpzaam en vriendelijk. De kamers waren netjes en schoon, waarbij je zelfs nog koffie kon maken op de kamer. In de buurt zijn een supermarkt, bioscoop en wat fastfoodtenten.

Gereisd anders in mei 2005
Kayenta scoort een 4,1 uit 10, op basis van 13 reviews