Reviews over Kayenta

Eenvoudig schoon hotel

connie_jager_1,
    27-7-2015

Hotel ligt in t plaatsje Kayenta aan de toegangsweg naar Monument Valley. (25mijl). Hotel bestaat uit meerdere gebouwen met 2 lagen kamers. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Wifi is gratis. Kamer beschikt over airco, 2 queensize bedden, tv, nette badkamer en koffiezet apparaat. In hotel is een restaurant, een gift shop, zwembad. Tegenover hotel liggen een Burger King, benzine station en MAc Donalds. In Kayenta is niet veel te beleven.

prima voor 1 nachtje

l,
    25-8-2013

1 nacht verbleven tijdens rondreis. Hotel ligt in een doods dorp. Ontvangst bij de receptie was niet echt vriendelijk. kamer was prima. zwembad was vies warm, niet fijn om in te zwemmen. ontbijt inbegrepen was prima verzorgd voor Amerikaanse begrippen.

Heel goed hotel

Steve,
    24-5-2013

Hotel ligt op ongeveer 25 mijl van Monument Valley. Uitstekende kamers en een mooie lobby. Ontbijt is inbegrepen en er is veel te kiezen. Kamers zijn ruim en schoon, ook is er een buitenzwembad aanwezig.

Wel even opletten als je met voucher betaalt, bij ons was er ook een bedrag op de creditcard afgeschreven.

Apart hotel

karin,
    23-6-2011

Het hotel zelf lijkt op een motel.

Het hotel wordt geleid door indianen. Dus er wordt geen alcohol geschonken maar de alcohol vrije wijn is erg goed. Ook het eten was erg lekker.

Zeer vriendelijk personeel.

Prachtig, maar niet goedkoop

Wim Vanthienen,
    11-6-2010

Hampton Inn is een vrij nieuw hotel met een mooi restaurant. Op de kamer is er wel geen koelkast of microgolfoven, wel een koffiezetapparaat. Mooi bureau met dito zetel en gratis draadloos internet. Het warm ontbijt (inbegrepen) is zeer uitgebreid en bijzonder lekker. het hotel beschikt over een buitenzwembad en een prachtig restaurant, waar voor een zeer redelijke prijs uitstekend kan gegeten worden. Een overnachting in een kamer met 2 doubles kostte ca. 169 USD (juni 2010).

Kayenta scoort een 4,1 uit 10, op basis van 13 reviews