Hotel Travelodge Holbrook, AZ

HotelKleine hotelsWeer vandaag28°8°
Hotel Travelodge Holbrook, AZ

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge Holbrook, AZ voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Travelodge Holbrook, AZ in het Nederlands

Positieve uitzondering op de vele motels in USA

veld.can, 25-3-2015

Tijdens onze R66 motor trip in September 2014 het Travellodge aangedaan. Zeer vriendelijke ontvangst. Vriendelijke eigenaar / receptionist. Niets was teveel. Ligt iets buiten het centrum. Verder weinig te doen. Kamers ruim van opzet. Alles aanwezig wat men mag verwachten. Zeepjes, TV, koelkast, e.d. Alleen een binnenzwembad. Geen mogelijkheid om buiten te zitten. Wel snel de was gedaan. Binnen in vendor-machine lag tussen het snoep de waspoeder en wasverzachter. Goed ontbijt voor zo’n motel. Verrassend was de pannenkoekmachine. Druk op de knop en binnen 1 minuut kwam de pannenkoek eruit rollen. Veel gasten waren van “oudere” leeftijd. Hoewel er erg veel van dit soort motels langs de weg liggen was deze toch wel een uitzondering. Prijs/kwaliteit zeker goed te noemen. Tegenover vliegveld. (geen vliegtuig te zien) en Denny’s zit op loop afstand. Zou hem zo weer nemen.

Erg prettig verblijf

Joke, 9-10-2013

Dit Travelodge motel was het beste tijdens onze reis van een maand door Amerika.

Aardige receptie, behulpzaam. Schone kamer, ontbijtruimte zeer verzorgd.Zwembad lag naast de receptie en was door een ruit te zien, ik kreeg een een beetje aquariumgevoel. Wij kregen de indruk dat de eigenaar pas gestart was en ze deden heel erg hun best. Aanrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Holbrook, AZ in Holbrook, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Holbrook, AZ zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travelodge Holbrook, AZ scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.