Vakantie in Holbrook

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Holbrook

Reviews over Holbrook

• 7veld.can24-03-2015

Niets bezonders

Tijdens onze R66 route door Holbrook gekomen en er een nacht verbleven. Op weg ernaar toe (vanaf Kingman en via Flagstaff en Winslow) Meteor Crate aangedaan. Holbrook zelf heeft niet veel te bieden. We verbleven aan de rand van het dorp/stadje in een motel. (Travellodge aan Navajo Blvd) Er liggen enkele leuke restaurantjes en een bezoekje aan het WigWam Motel is ook leuk. Holbrook ligt middenin het Navajo reservaat. Veel indianen die er wonen. Ik zou niet weten waarom men er een dag zou verblijven. Wij waren op doorreis tijdens de R66 route per motor en dat is goed genoeg. Laat in de middag aangekomen, erdoorheen gereden, tegenover Wigwam Motel bij “Safeway” een sixpack bier gehaald, vervolgens ergens iets gegeten en bij ons Motel sixpack opgedronken. Dag erna wegwezen. Kortom, niets te doen daar. Leuk om geweest te zijn. Niet meer en niet minder.

• 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2014

• 6Joke09-10-2013

beetje armoedig plaatsje

wij gingen hier niet heen voor de sfeer maar omdat het op de route naar de parken ligt. Motels staan aan de buitenkant bij elkaar, voor de rest hard doorrijden!

• 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2013

• 5Martijn11-05-2008

Een stadje om 1 nachtje te slapen op doorreis. Veel hotels niets te doen. Zodra je de rand van het plaatsje bereikt heb je het gevoel dat de wereld ophoudt te bestaan. Kan er niets anders van maken.

• 3Omgeving

Gereisd met partner in april 2008

• 7Willem08-02-2007

Holbrook is een rustig typisch "Route 66" stadje, een nachtje in het Wigwam motel is heel aardig, verwacht niet de luxe van een gemiddeld motel. Wel een aardig detail; er is een restaurant waar men afbeeldingen aan de muur heeft van neergeschoten schurken en bandieten, eet smakelijk !! (wel heel goed trouwens)

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur