We hebben een aantal aanbieders voor Holbrook voor je op een rij gezet:

Reviews over Holbrook

Niets bezonders

veld.can
    24-3-2015

Tijdens onze R66 route door Holbrook gekomen en er een nacht verbleven. Op weg ernaar toe (vanaf Kingman en via Flagstaff en Winslow) Meteor Crate aangedaan. Holbrook zelf heeft niet veel te bieden. We verbleven aan de rand van het dorp/stadje in een motel. (Travellodge aan Navajo Blvd) Er liggen enkele leuke restaurantjes en een bezoekje aan het WigWam Motel is ook leuk. Holbrook ligt middenin het Navajo reservaat. Veel indianen die er wonen. Ik zou niet weten waarom men er een dag zou verblijven. Wij waren op doorreis tijdens de R66 route per motor en dat is goed genoeg. Laat in de middag aangekomen, erdoorheen gereden, tegenover Wigwam Motel bij “Safeway” een sixpack bier gehaald, vervolgens ergens iets gegeten en bij ons Motel sixpack opgedronken. Dag erna wegwezen. Kortom, niets te doen daar. Leuk om geweest te zijn. Niet meer en niet minder.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Holbrook is een rustig typisch "Route 66" stadje, een in

Willem
    8-2-2007

Holbrook is een rustig typisch "Route 66" stadje, een nachtje in het Wigwam motel is heel aardig, verwacht niet de luxe van een gemiddeld motel. Wel een aardig detail; er is een restaurant waar men afbeeldingen aan de muur heeft van neergeschoten schurken en bandieten, eet smakelijk !! (wel heel goed trouwens)

Gereisd Met partner in juli 2004
Holbrook scoort een 6,3 uit 10, op basis van 4 reviews