Hotel The Kacchina Lodge

Weer vandaag33°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Kacchina Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Kacchina Lodge in het Nederlands

2008

Ligging perfect

José
26-8-2008

Prima hotel, niet luxe maar gewoon nette kamers en idem badkamer. Uitzicht op de canyon: super super. Eten kan goed bij naastgelegen Bright Angel lodge. Ligging in park is wel voordeel. Er rijden pendelbussen naar alle bezienswaardige punten, dus auto laten staan.

Gereisd Familie in augustus 2008
2006

De Kachina lodge ligt tussen de Bright Angel lodge en het

RGR
28-2-2006

De Kachina lodge ligt tussen de Bright Angel lodge en het El Tovar hotel. Voor kamers met uitzicht op de Grand Canyon betaal je 10 dollar meer dan die aan de straatzijde. Het uitzicht is maar zo zo, je moet het hebben van het feit dat het erg makkelijk is om zo vanuit je bed naar de rand van de Grand Canyon te kunnen lopen voor een mooie zonsopgang. Qua geld betaal je voor het idee, maar echt waar voor je geld qua uitzicht krijg je er niet voor. Verder wel ruime kamers (2 grote bedden), maar achteraf zou het hotel goedkoper zijn geweest.

Gereisd Anders in februari 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadZwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• AdresGrand Canyon Village 86023(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kacchina Lodge in Grand Canyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kacchina Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.