Hotel The Grand

• Matig / voldoende: 5 - 7

Goed hotel

Trommelen
14-8-2015

Sfeervol hotel. Goede ruime kamers. Het restaurant bestaat uit 2 delen. Het ene is een bar/ restaurant met eenvoudige gerechten die niet te duur zijn. Het andere is het grote restaurant met veel meer gerechten van goede kwaliteit maar wel prijzig.

Het hotel ligt op een paar honderd meter van het vliegveldje die de vliegtuig- en helicopter excursies verzorgt (oa. Papillon). Naar de Grand Canyon gaat erg snel want de bus stopt voor de deur. Let op dat je een parken pas ($ 80,= p/p voor gratis entree tot een groot deel van de grote parken) moet hebben om met de bus mee te mogen !!

Prima hotel, leuke sfeer

Esther
12-9-2012

We zijn 2 nachten in dit hotel verbleven. Er hangt een leuke sfeer met hertenkoppen aan de muur en houten balkon e.d. Hotelkamer is prima, 2 queensize bedden. Er hing wel een aparte geur in de lobby. Eten was lekker: ontbijt en avondeten. Vriendelijke bediening. Je zit dichtbij het IMAX theater, film over the grand canyon is een aanrader.

Ideale ligging

PAY
14-5-2011

Hotel ziet er van buiten mooi uit, van binnen leuke cowboysfeer. Zwembad klein, kamers staan erg vol en het ontbijt sober. Leuke speelhal voor de kids. In het restaurant was 's avonds wat entertainment. In Tusayan zeker 5 eetgelegenheden op loopafstand van het hotel. Ligging van Grand Canyon slechts 10 mijl.

Nooit meer

lianne
8-1-2011

We hadden het niet getroffen met dit hotel. Kamers waren prima qua inrichting maar we hadden een kamer die erg licht was, boven zijn ook ramen maar zonder enige afdekking. En de kamer was vlak bij de ijsmachine en die maakt veel herrie! Ook is nog het brandalarm afgegaan omdat er lekkage was dus veel water in het hotel. Verder prima uitgangsbasis voor de grand canyon. Op 5 min rijafstand van vliegveld. Weinig restaurantjes te vinden maar wel de gele m waar we ons ontbijt hebben meegenomen om bij de grand canyon te nuttigen.

Het hotel ligt in het dorp Tusayan, vlak bij de zuidelijke entree tot de Grand Canyon. Een keurig hotel waar niets mis mee is. De kamers zijn schoon, ruim en voldoende compleet ingericht met onder andere een kluisje. Rustige kamers. Het uitzicht vanuit de kamer is niets bijzonders. De publieke ruimten van het hotel zijn aardig ingericht met een country-look. De concierge is zeer behulpzaam. Er is een giftshop en een kleine cafetaria. Verder een restaurant waar soms live-muziek valt te genieten. Fietsen huren kan bij een bedrijfje in de hotellobby. Rondom het hotel is wat vertier in de vorm van eenvoudige restaurants en bars. Het Imax-theater ligt tegenover het hotel.

Bij het hotel is ruim voldoende (gratis) parkeergelegenheid. In de lobby is er een goed en gratis WiFi-signaal.

Het hotel is een prima stek om de Grand Canyon te bezoeken.

Grand Canyon is heel dichtbij

Marloes
20-9-2009

Een mooi hotel net voor de ingang van Grand Canyon National Park.

Schandelijk duur maar dat kwam door deze tijd van het jaar en omdat we zelf erg laat waren met wat te boeken. Dus wil je voordeliger ergens zitten, boek dan zeer bijtijds.

Het hotel zelf is netjes, veel mogelijkheden voor eten en vermaak maar uiteindelijk kom je niet voor het hotel maar voor de Grand Canyon natuurlijk.

Kamers (wij hadden een gerenoveerde kamer) groot met ruime badkamer. Alles netjes en schoon. Zou hier wel weer overnachten maar niet meer voor dat bedrag :)

2008

Wij zijn er in het laagseizoen geweest en met 70 dollar vonden wij het niet duur.

Mooi hotel. Zeker mooier dan de andere hotels in Tusayan (net voor ingang Grand Canyon NP.)

Alhoewel de best western misschien mooier is, maar ook duurder....

Goed hotel met mooie kamers, dichtbij de Grand Canyon.Ontbijt was goed en niet duur. Plaatsje zelf niet echt interessant, behalve IMAX theater, wel de moeite waard om te bezoeken.
2007

Een behoorlijk gedateerd hotel

Theo
7-8-2007

Een behoorlijk gedateerd hotel.Lekker kort bij de ingang van de Grand Canyon. Restaurant en bar erg duur.
2005

Prima hotel, mooie en ruime kamers en een gezellig café. Ook het restaurant zag er gezellig uit, maar was wel prijzig (ben er zelf niet geweest)

Zwembad en fitnessruimte aanwezig.

Bemiddeling bij excursies/helicoptervluchten/e.d.

Dichtbij de ingang van Grand Canyon

We hebben een aantal aanbieders voor The Grand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Grand in Grand Canyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Grand scoort een 7.09 uit 10 op basis van 29 reviews.