Hotel Quality Inn & Suites Grand Canyon

Hotel Quality Inn & Suites Grand Canyon

7.5Goed

Verenigde Staten van Amerika, Arizona, Grand Canyon

Op vakantie geweest naar Quality Inn & Suites Grand Canyon?

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn & Suites Grand Canyon voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Quality Inn & Suites Grand Canyon

• 8kees15-11-2009

Goede uitvalsbasis

Goed hotel. De meeste kamers hebben een doorloop naar de binnentuin en het restaurant/winkel met souveniers. Schone en ruime kamers. Het ontbijt-(Incl.) en dinnerbuffet zijn prima. Goede pizzaria tegenover het hotel. Prima uitgangspunt voor de Grand Canyon.

Gereisd met partner in september 1997

• 4Marloes13-09-2009

Goede ligging, verder triest!

De ligging is prima, net buiten het nationale park. Veel grote motten aan de buitenkant van het hotel, dus ramen dicht. Airco is oud en maakt lawaai. Kamers ruim maar oud en muf. Ontbijt was ronduit slecht. Lang in de rij en voor eieren oid extra betalen. Personeel in restaurant en hotel doet z'n werk en daar is alles mee gezegd. Zwembad is lekker ter verkoeling maar erg klein voor het complex. Hier komen we niet weer. In het nederzettinkje zijn meerdere hotels te vinden, misschien zijn die beter.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 5Karin10-08-2009

Bagger

Van alle hotels die wij op onze rondreis hebben gehad was dit wel de minste, wat een afknapper zeg. Muffe donkere kamers, en erg warm.De airco durfden we niet eens aan te zetten. Zo laat mogelijk gaan slapen en zo vroeg mogelijk eruit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 2A&D19-07-2009

Wat een afknapper!

Kleine muffe kamer. Wij kregen een kamer op de begane grond met raam zonder daglicht. Keken uit op een binnen gang. Bij receptie om een andere kamer gevraagd, kregen we, maar weer in hetzelfde gebouw. Ervoor gezorgd dat we er slechts geslapen hebben. Totaal geen frisse lucht. Airco leek wel een vliegtuig met de herrie. We hebben het ontbijt overgeslagen gezien de sfeer en drukte. Positieve was de ligging.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Maarten05-01-2009

Goed hotel

Dit is een goed hotel net buiten de poorten van de Grand Canyon. in het plaatsje Tusayan. Het hotel ligt achter een paar gebouwen dus valt niet echt op. De eerste keer waren we er ook langs gereden. Wel zaten er erg veel grote motten bij het gebouw, dus we moesten de ramen wel gesloten houden, maar dat moest toch al, want het was boven de 40 graden buiten dus de airco stond aan.

Gereisd met partner in september 2008

• 0fam. Duister01-01-2009

slechte service

wij bezochten dit hotel op 31 december. de kamers zijn netjes en schoon niet veel bijzonders maar goede prijs/kwaliteit verhouding. het restaurtant is zoals al eerder genoemd werd, een vreetbunker. veel te veel mensen en een te hoge prijs voor het buffet. door een fout van het personeel moesten we veel meer betalen voor het eten. Er was geen overleg mogelijk met de manager. A la carte stelt ook niet veel voor, het is duurder dan het buffet, terwijl het eten uit het buffet gehaald wordt BAH!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 7Hannibal Smith26-08-2008

Goede uitvalsbasis voor de Canyon.

Na vriendelijk te zijn geholpen door de receptioniste kregen we een kamer toegewezen in het hoofdgebouw. De "binnenplaats" ziet er wel gezellig uit en geeft geen overlast 's avonds. Het zwembad is klein, de "spa" een lachertje. We hadden trouwens een verstopt toilet, wat weliswaar direct gemaakt werd, maar de reparateur liet onze voordeur wel open staan. Gelukkig niets gestolen, maar natuurlijk wel erg slordig. Het dinerbuffet viel ons erg tegen. Voor een behoorlijke prijs kregen we een zeer beperkte keuze. Voor de "luxere" gerechten moest apart worden betaald. Hetzelfde bij het ontbijtbuffet. Voor eieren etc. kon weer apart worden betaald. Beetje jammer.

De ligging ten opzichte van de Grand Canyon is perfect. In het dorpje zelf is weinig tot niets te doen.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Martien23-08-2008

Ligt ideaal om de Grand Canyon te bezoeken, het ligt vlak aan de shuttle-stop. Mooi balkonuitzicht op het binnenzwembad. Gratis ontbijt en lekker avondbuffet!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 7ilse03-08-2008

goede ligging

Redelijk ruime kamers. Badkamer met ligbad. Complex bestaat uit meerdere gebouwen. Wij zaten in het hoofdgebouw waar je uitzicht hebt op de bar en het bubbelbad. Zwembad aanwezig maar klein gezien het aantal gasten. Ontbijtbuffet is inclusief en prima maar wel even in de rij staan.

Tusayan zelf stelt niet veel voor maar prima uitvalbasis voor de grand canyon.

Er rijdt een, gratis, shuttlebus van Tusayan naar de ingang van de grand canyon. Vliegveld voor de helikoptervluchten is op 2 minuten rijden van het hotel. (aanrader)

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Rianne (reisagent)26-07-2008

Net en goed gelegen hotel

Helaas konden wij pas om 16.00 smiddags inchecken. Eerder was niet mogelijk, ondanks dat we er om 13.00 alwaren. De kamers zijn netjes en ruim, er is alleen geen koelkastje aanwezig! Wel zijn er op de gang ijsmachines. Op de kamers heb je draadloos internet. Het plaatsje zelf vond ik niet veel voorstellen maar ten opzicht van de Grand Canyon lag het hotel super. Het gratis ontbijtbuffet is goed te doen. Met extra geld bijbetalen kon je een uitgebreider buffet nemen.

Gereisd met familie in juli 2008

Hotel Quality Inn & Suites Grand Canyon info