Hotel Canyon Plaza Resort

Hotel Canyon Plaza Resort
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Canyon Plaza Resort voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Canyon Plaza Resort in het Nederlands

Eenvoudig hotel, mag zeker geen resort heten.

Kamers klein, maar wel netjes en schoon.

Wij hadden gelukkig uitzicht op het kleine zwembad.

In de gangen was het om te stikken door de warmte van de ijs-en frisdrankmachines.

Weinig te beleven in dit hotel.

Personeel (mannen) aan de receptie onvriendelijk en ongeinteresseerd.

Concierge ( meisje) wel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel ligt heel dichtbij het vliegveldje voor de helikoptervluchten en ook dichtbij de ingang van het Nationale Park, dit is wel een pluspunt.

Prima hotel bij vliegveldje en toegang Canyon

connie_jager_1
28-7-2015

Hotel heeft prima rustige ligging iets van de drukke toegangsweg, naar Grand Canyon, af. Nette kamers met balkon, airco, gratis goede wifi, koelkastje, strijkplank, bureau en zitje. Hotel beschikt over verschillende laundry ruimtes. Prima zwembad waar je alleen toegang tot hebt met je kamersleutel. Restaurant in hotel biedt uitstekend buffet.

In Tusayan is Sophies Mexican kitchen ook een aanrader om te gaan eten.

Dit hotel ligt vlakbij de ingang van Grand Canyon en dat is het grootste pluspunt. Dit was het duurste hotel van de hele reis, maar dat viel niet op in comfort. Geen complimentary breakfast, geen bijzondere inrichting, beetje oubollig. Wel dichtbij diverse restaurantjes en winkels.

Beetje oud maar ok

Sandra
2-10-2013

We zijn op huwelijksreis en bij aankomst stond er champagne, aardbeien en chocola klaar, top! Dame bij de receptie echter ongeïnteresseerd. Kamers zijn erg groot, wel wat ouderwets. Ontbijtbuffet inbegrepen en van redelijke kwaliteit. Ligging is top!

Ideaal gelegen hotel

Kees
30-12-2012

Het hotel ligt ideaal vlak bij de ingang van de Grand Canyon. Het is een eenvoudig hotel, maar van alle gemakken voorzien en netjes onderhouden. Prijs kwaliteit is ook prima.

betaalbaar hotel net buiten Grand Canyon NP

Louise Kroot
21-11-2012

binnen het NP is accommodatie meestal onbetaalbaar. In Tusayan is Canyon Plaza Resort een goede optie.

Lekker hotel

Jolanda
27-8-2012

Goed hotel, ca. 10 minuten rijden van de Grand Canyon. Goede kamers, zwembad (niet gebruikt) indoor whirlpool. Ligt naast IMAX theater en midden in Tusyan aan de hoofdweg. Gewoon prima.

In de buurt van Grand Canyon

Nick
9-6-2012

Het hotel is in principe niet veel bijzonders. Gewoon wat je verwacht van de hotels in Amerika. Alle voorzieningen zijn aanwezig voor een aangenaam verblijf.

Oud hotel maar wel schoon

marjolein
7-6-2012

Wij zijn hier 2 dagen geweest. Inrichting van de kamers is oud, maar het is wel schoon. Je moet geen luxe verwachten, maar als het goed is ben je toch niet veel op de kamer aanwezig. Het hotel is goed te doen

GOede uitvalsbasis Grand Canyon

henk004
20-1-2012

Hier in december 2011 1 nachtje geweest.

Goed hotel, goede uitvalsbasis voor de Grand Canyon South Rim.

Groot hotel

Ontbijt was goed

Kamer prima

Zwembad was in de winter dicht natuurlijk

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Canyon Plaza Resort in Grand Canyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Canyon Plaza Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.