Hotel Canyon Plaza Quality Inn

Weer vandaag29°
Hotel Canyon Plaza Quality Inn
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Canyon Plaza Quality Inn voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Canyon Plaza Quality Inn in het Nederlands

Dichter bij Grand Canyon kan niet.

p.m.landstra
17-6-2013

Zeer handig gelegen hotel voor bezoek aan de Grand Canyon en voor het maken van een rondvlucht (bijna naast vliegveld van Tusayan). Ontbijt was goed).

Gereisd Met partner in Wed May 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede ligging tov Grand Canyon

lsvt
27-1-2013

De Canyon Plaza Quality Inn & Suites ligt in Tusayan, een klein gehucht vlak voor de toegang tot de Grand Canyon (south Rim). Kamers waren netjes. Zeer vriendelijk personeel in restaurant. Gratis wifi.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Goed hotel, perfecte ligging

Saskia
1-2-2010

Dit hotel ligt achter het i-max theatre in een hoteldorpje vlakbij de Grand Canyon (daardoor konden we het eerst niet vinden). Langgerekt hotel in meerdere gebouwen. Het heeft een buitenzwembad en in de binnentuin een jacuzzi (wij hadden met onze kamer uitzicht op deze binnentuin). Een erg goed restaurant met lekker eten. Mooie schone kamer.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2010 23:03:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer degelijk ketenhotel naar Amerikaanse normen.

Gino en Jan
8-8-2009

Het hotel is een paar mijl verwijderd van de ingang van Grand Canyon op de hoofdweg waar verschillende eetgelegenheden zijn. Het is er druk, maar de ligging is ideaal. Het is een erg groot hotel, maar zoals altijd in de VS is het personeel er erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn zeer groot en verzorgd. Onze kamer had een aparte tv-kamer met salon. De bedden zijn enorm groot, met zalige kussens. Je krijgt meer luxe dan waarvoor je betaalt. Vast en zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2009

• AdresIn Tusayan Hc 64 86023(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Canyon Plaza Quality Inn in Grand Canyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Canyon Plaza Quality Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.