Hotel Best Western Grand Canyon Squire Inn

KinderhotelWeer vandaag9°-10°
Hotel Best Western Grand Canyon Squire Inn

5 tips over Hotel Best Western Grand Canyon Squire Inn

Ellengeudens, 11-1-2014
In de omgeving zijn wat restaurantjes waar je op loopafstand heen kan.
Madelon, 26-9-2013

Eten in het restaurant is zeer goed ook het ontbijtbuffet.

Zeer aan te raden tegen een gemeenschappelijke prijs!

Jeroen, 30-12-2012
Als ANWB lid kun je gebruik maken van het AAA tarief waarmee je 10% korting krijgt op Best Western hotels. Dit kan door te boeken via BestWestern.com of bij het hotel zelf als je niet vooraf reserveert. Bij het inchecken kan in beide gevallen gevraagd worden naar je ANWB lidmaatschapskaart, dus vergeet die niet.

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Grand Canyon Squire Inn voor je op een rij gezet:

Jeroen, 13-12-2012
In de Coronado Room in het hotel kun je verrassend goed dineren. Tot 7 uur serveren ze een goedkoop keuzemenu, verder is er keuze uit a la carte gerechten. De bediening is soms wel wat traag.
Mariska, 9-10-2011
Maak een helikoptervlucht over de Canyon.