Hotel Best Western Grand Canyon Squire Inn

93 reviews over Hotel Best Western Grand Canyon Squire Inn in het Nederlands

Duur maar klasse Hotel

Yurdi
25-9-2017

+Goede ligging, zeer goede service, kamers zijn onberispelijk.

-Prijzen : onaanvaardbaar dure dranken !

Erg fijn hotel

Annemiek
12-11-2015

Bij aankomst gelijk een goede indruk. Ondanks dat we een kamer met 2 queensbedden hadden geboekt, gevraagd naar een kingbed. Na overleg met collega's was dit mogelijk. De kamer was goed, erg fijn bed. Ondanks dat ons uitzicht op het bouwterrein is van een deel van het hotel, hadden we daar geen last van. Ontbijt is geweldig, allerlei broodjes, croissants, een kok bereid verse omeletten, noem maar op. Het hotel zit aan een doorgaande weg naar de grand canyon, met veel restaurantjes en souvenierwinkeltjes. Erg leuk om daar savonds doorheen te lopen. In het hotel is veel vermaak, waaronder een bowlingbaan, waar we ons prima hebben vermaakt.

Net hotel vlakbij entree Grand Canyon NP

oenaneo
17-10-2015

Een net hotel vlakbij de ingang van Grand Canyon NP en bij de standplaats van de helikopters.

Een aangenaam hotel

Raymond
10-10-2015

Vriendelijke en vlotte ontvangst. We hebben hier een standaard kamer gereserveerd. Mooie kamer en alles is voorzien. Motel stijl. Parking, Wifi waren gratis. Men kan voor uw kamer parkeren. Ontbijt is niet meer gratis en kost minstens 13 dollar ! Wij namen avondeten in het zeer grote steakhouse (overzijde richting ingang park). Heel lekker en een zeer grote sfeer. Het buffet ontbijt ligt rechtover het steakhouse. Buffet voor 10 dollar en alles in overvloed.

Centraal gelegen

Edwin
6-9-2015

Standaard toeristenhotel gelegen aan de hoofdweg van Tusayan en daarom prima uitvalsbasis voor het bezoeken van restaurants etc. De hotelkamer was schoon, klein en donker. Bedden waren ok. Het hotel is aan renovatie toe als gevolg daarvan was het zwembad op dit moment niet beschikbaar.

kamer in een buitengebouw en beviel redelijk,wel wat slijtage.luidruchtige airco, luidruchtige koelkast en meermaals niet werkende deurkaartjes. Helikopters zijn goed hoorbaar. Dicht bij het park. Nadeel: geen zwembad aanwezig , volgens de balie "under constructioen" en gaat het pas rond de zomer van 2016 weer open, ongelooflijk ! Met deze temperaturen en niet bekend zijnde sluiting van het zwembad is dat een forse domper.we zaten daar meerdere dagen en hadden speciaal voor het zwembad geboekt. Ze hebben wel een bubbelbad,....dat is echt een lachertje ...met twee man is die vol en dat voor zo`n groot hotel....Raar is dat er op het eigen videokanaal nog geadverteerd wordt met een zwembad,....kon zogenaamd niet gewijzigd worden. jeugdig en onervaren personeel achter de balie waardoor er nog al eens wat fout gaat. Verder ontbijt niet inbegrepen ondanks de hoge prijs per nacht. mooie grote tv met mindere kwaliteit zenders.

Leuk hotel

Ellengeudens
11-1-2014

Het is een leuk hotel met mooie kamers,goed restaurant,de ligging is perfect.

Dicht bij de grand Canyons zelf maar ook naast de vertrekplaats van de helicopters.

Goede ligging

ann.de.bruyn2
25-10-2013

Het hotel ligt, samen met nog enkele andere hotels op de baan naar ingang Grand Canyon. We hadden een ruime kamer met 1 king bed. Koffie en thee faciliteiten op kamer, ook een microgolf en ijskast. Het ontbijt was degelijk, wel geen vleeswaren of kaas, vooral muffins, eggs and bacon en zelfs hamburgers. Wij hebben s avonds gegeten in steakhouse maar geen aanrader! Er zijn genoeg andere alternatieven. In het hotel is er ook een sports bar en bowling maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt. We logeerden maar 1 nacht want we waren om doorreis.

Goeie slaapplaats

Madelon
26-9-2013

Goed hotel.

Ligt nabij een drukke weg maar hier is weinig van te horen.

Eten in het restaurant is niet prijzig en zeer lekker ook het ontbijt.

Ligt een klein buitenzwembad bij.

Groot 2 persoonsbed en een goede kamer.

Matig bed haalt de score flink omlaag

Jeroen
13-12-2012

De entree in dit grote hotel is veelbelovend en de eerste indruk van de kamer is goed. De kamer is wat volgestouwd met een tafeltje met twee stoelen en een grote fauteuil, maar door dat slim te verplaatsen heb je ruimte zat. De badkamer ziet er vrij nieuw uit en is royaal voorzien van handdoeken.

Maar helaas.Het bed zakt diep door waardoor je ongemakkelijk in een kuil slaapt. Dat kan ertoe leiden dat je rug ’s ochtends beurs aanvoelt, zo was onze ervaring. De afzuiging in badkamer is luidruchtig en ook hoorbaar uit omringende kamers. Ook dat is niet bevorderlijk voor de nachtrust wanneer de buren 's nachts naar het toilet gaan. De kamermeisjes die om 8.20 uur op de deur klopten vonden wij ook tamelijk vroeg.

Het ontbijtbuffet is grootschalig, in een enorme zaal met alleen grote ronde tafels. De samenstelling en kwaliteit van het ontbijtbuffet is wisselend, het is een kwestie van trial-and-error om tot de juiste keuzes te komen.

Hotel Best Western Grand Canyon Squire Inn 8.03 10 93 .