Hotel Quality Inn I-40 & I-17

7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn I-40 & I-17 voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Quality Inn I-40 & I-17 in het Nederlands

Eenvoudig ontbijt (wel fruit!) bij de prijs inbegrepen, een hardblazende airco, geen koelkast maar verder goed te doen. Niet alle kamers zijn even goed.

een redelijk goed on the route hotel

dordtboy
16-6-2011

Dit is een goed hotel om een nacht te overnachten.

standaard kamers, weinig speciaals verder (verlangen wij ook niet).

Ontbijt zou ik hier niet nuttigen maar bij het naast gelegen denny's of een ander restaurant in de omgeving.

Het kan aan ons liggen omdat we tot nu allemaal goede hotels hadden gehad. Maar deze had wel een erg klein badkamertje. Deuren zaten aan de straatkant en gebouw zag er uit alsof deze lang gebruikt was. Wij zaten boven de keuken en roken om 06.30 al de baklucht duidelijk in onze kamer.

Naast ons "rare types" die met de deur open lagen. Ik had het gevoel in een foute aflevering van CSI te zitten.

Ontbijtruimte was klein, vuile stoelen en tapijt. Keus was erg beperkt. Plastic bestek en borden e.d. Klein zwembad dat ingeklemd lagen tussen de trap en kamers. Niet waar je even lekker gaat liggen. Nee dan toch liever een Best Western hotel

Hotel ver van treinlawaai

Wim Vanthienen
8-6-2010

Het hotel voldoet volledig aan de normen van de keten. Klassieke, ruime kamer met koffiezetapparaat en strijkgerief. Wifi is gratis beschikbaar. Warm ontbijt inbegrepen. Groot voordeel van het hotel is dat het ver van de zéér drukke spoorweg ligt. De treinen rijden en toeteren er immers dag en nacht. Voor een kamer met 1 kingsize bed betaalden we 82,83 USD inclusief taks (12 mei 2010).

Gerust doen

Geert
23-2-2010

Middenklasse, groot hotel, nette kamers, maar niet heel modern. Rustig gelegen.

2007

Prima,ver weg van de beruchte trein,goeie kamers,prima ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn I-40 & I-17 in Flagstaff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn I-40 & I-17 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Inn I-40 & I-17 scoort een 7.33 uit 10 op basis van 6 reviews.