Weer vandaag3°-17°
4,9

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Flagstaff West voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Days Inn Flagstaff West in het Nederlands

Goed hotel, prima ligging

Mieke Slagter
27-10-2014

Hotel zit aan de old Route 66. Tegenover een hele leuke, ouderwetse diner. Hotel zelf was middelmatig. We zaten de tweede verdieping, zonder lift. Ook erg gehorig. Grand Canyon is nog ruim een uur rijden hiervandaan!

Gereisd anders in oktober 2014

Slecht hotel

Jenny van Eijsden
15-10-2014

Service was ver te zoeken, aan de achterkant van hotel verbleven, met constant treinen die langs kwamen met herrie. Vies en oude kamers.

Zwembad niet gebruikt, simpel gratis ontbijt.

Wij wisten niet hoe snel we hier weg moesten, gelukkig maar 1 nacht verbleven.

Gereisd met partner in september 2014

Erg simpel

jorgen_bok
24-9-2013

Mijn voorgangers moet ik gelijk geven. Alles is er erg simpel en ouderwets. Onze kamer zag er verder prima uit. Ook het zwembad is prima. Ontbijt is simpel, maar zit er gewoon bij. We hebben daar niet voor betaald. Voor een nachtje prima. Airco maakt lawaai maar die hebben we gewoon uitgezet

Gereisd met partner in september 2013

Slecht, viezig hotel

Tompoesje
19-9-2013

Gelukkig verbleven wij maar 1 nacht. We sliepen aan de achterzijde van het hotel, waar elke 10 minuten een lange vrachttrein kwam langs denderen. Het was oorverdovend. Kamers zijn onderling ook zeer gehorig. Airco zeer lawaaierig. Kamer muffig en viezig (ook vieze dekens en vloer vies). koffieapparaat op de kamer. Badkamer met schimmel. Gratis Wifi, wel traag. Zwembad hebben we niet gebruikt ivm slecht weer, maar het zag er goed uit. Zeer simpel ontbijtje, gratis.

Gereisd met vrienden in september 2013

Redelijk voor een nachtje slapen

ronnobel
14-9-2013

Zeer simpel hotel, maar voor een nachtje slapen goed te doen. Inrichting doet wat depressief aan. Het ligt in een ongezellige buurt. De eerder getipte chinees van de eerdere beoordeling is een goede suggestie. Lekker eten. Wij hadden wel een vriendelijke bediening. Ontbijt is zeer magertjes maar dat zijn we wel gewend in de USA.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Vreselijk nooit meer!!

Sharon
2-8-2013

De kamer was vreselijk. Het meubilair en de badkamer was zwaar verouderd. Je kan van de kamers naast je alles horen. Het ontbijt was 's ochtends erg karig. Service is nergens te bekennen.

Gereisd met partner in juli 2013

doodgewoon eenvoudig hotel

kim_baele
29-7-2011

We kwamen hier enkel overnachten om dan de volgende dag de Canyon te bezoeken dus over de omgeving en het zwembad kan ik weinig zeggen. zwembad zag er wel OK uit maar denk dat weinig mensen hier gebruik van maken. We zijn gaan eten in de chinees (er lag een foldertje in de kamer), wel eventjes rijden maar het was wel lekker (personeel niet zo vriendelijk maar kan het hotel niet aan doen). Bed OK, simpele kamer maar wel net. Ontbijt is gratis maar stelde niet zo veel voor: heel lang aanschuiven om te kunnen toasten (1 toestel is wat weinig voor al die mensen), koffiemachine was gewoon stuk. Mensen deden wel hun best om achteraf extra koffie naar de kamer te sturen zodat we toch koffie op de kamer konden drinken. Ideale uitvalbasis voor de Canyon. Personeel achter balie gaf ook advies welke canyon-tour het best was en we waren er inderdaad tevreden over.

Gereisd met partner in juli 2011

beestjes

jan
27-4-2009

we hadden 2 kamers geboekt, bij aankomst in de eerste kamer viel het ons op dat er een vreemde geur hing.in de tweede kamer stonk het nog erger en hadden ze een lege bus insecticiden vergeten.bleek dat het hotel geplaagd wwerd door bedwanten, beestjes van een paar millimeter die zich verstoppen in matrassen.onze zoon had 's morgens verscheidene beten, echt niet te doen!

het gratis ontbijt is maar zus en zo

Gereisd met oudere kinderen in april 2009
2008

goed hotel

henderickx.
1-12-2008

met een mooi zwembad.het ontbijt viel wel tegen we dachten dat dit meer uitgebreid zou zijn,dit leek zo omdat het een zeer grote ontbijtruimte was

Gereisd met vrienden in december 2008

• De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Flagstaff West in Flagstaff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Flagstaff West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.