Hotel Best Western Pony Soldier

Hotel Best Western Pony Soldier

Weer vandaag5°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Pony Soldier voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk

5 reviews over Hotel Best Western Pony Soldier in het Nederlands

overnachtingshotel

Ellen
6-6-2010

Wij zijn hier 1 nacht geweest, mei 2010, inderdaad de spoorlijn ligt aan de overkant van de straat, ondanks dat heerlijk geslapen in een prima kamer. Vriendelijke ontvangst en service.

Gereisd met partner in juni 2010
2008

Opgelet!!

Frank
9-10-2008

Plus punt het ligt in FLAGSTAFF EN HEEFT GRATIS INTERNET, Nadeel is inderdaad spoorlijn met onbewaakte overweg waardoor elke trein (elk 20 min. goederentrein) luid toetert. Niets voor meer dan 1 nacht.

Gereisd met partner in oktober 2008

Keurig hotel

Afke Zijlstra
12-7-2008

Tijdens onze rondreis zijn we hier 1 nacht geweest. Prima hotel, gratis internet bij de receptie, ontbijt erbij inbegrepen en de kamers waren netjes en schoon. Ook geen last gehad van de treinen die hier luid toeterend langsrijden. Kortom: prima geschikt voor 1 nacht!

Gereisd met partner in juni 2008

2006

Goed hotel voor een of twee nachten

Johannes
28-7-2006

Goed hotel voor een of twee nachten.

Van de treinen overigens geen lastgehad. En als je de zware hoorn van die diesellocs al hoort voegt dat iets romantisch toe aan de overnachting op de prairie.

Gereisd familie in juli 2006
2005

Hotel voor op doorreis

patrick en agnes
27-6-2005

Hotel voor op doorreis. Kamers zijn netjes maar simpel. Goed voor 1 nachtje

Gereisd anders in juni 2005

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Pony Soldier in Flagstaff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Pony Soldier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.