Vakantie in Flagstaff

vakanties Flagstaff

We hebben een aantal aanbieders voor Flagstaff voor je op een rij gezet:

Reviews over Flagstaff

• 8imke230705-08-2016

Wupatki National Monument en Sunset Vulcano

Daar wij in de buurt van Flagstaff ons motel hadden en wij een aantal dagen de tijd hadden om de Grand Canyon te bezichtigen besloten we om van het pad af te wijken en via een andere route naar de Canyon te rijden (en dan de North Rim te bezoeken). Dit was absoluut de moeite waard. Een bijzonder en onontdekt stukje Amerika mogen aanschouwen. Sunset crater Vulcano national monument is een mooi gebied waar op sommige plekken de lava metershoog ligt. Dit als gevolg van een vulkaanuitbarsting een paar honderd jaar geleden. Het is zoals gezegd leuk om doorheen te rijden en af en toe te stoppen om te wandelen maar het hoogtepunt van deze route is toch wel het wupatki national monument park. Een uitgestrekt landschap met hier en daar nederzettingen waar 10.000 jaar geleden indianen woonden. Wij vonden dit toch wel een van de hoogtepunten van onze reis naar Amerika, mede omdat dit zo afwijkt van de normale route. wij kwamen welgeteld 1 groepje Nederlanders tegen en de rest waren allemaal Amerikanen. En ook dit waren er niet veel.

• 8Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2014

• 6Jenny van Eijsden15-10-2014

Goed voor doorreis

wij waren hier op doorreis hebben weinig van de plaats gezien,

Gereisd met partner in september 2014

• 7Martin17-05-2014

Leuke plaats

Het oude centrum is klein maar wel leuk, sfeervol en authentiek. Is een prima uitvalsbasis voor allerlei bezienswaardigheden.

• 7Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

april 2014

• 8Ton12-11-2013

Prima plaats om te overnachten op Route 66

Flagstaff is een prima stadje om te overnachten als je de Route66 rijdt. Het oude centrum is leuk om even een uurtje of twee in rond te wnadelen en een kop koffie te drinken. Ga eens eten bij The Crown Railway Café, echt pal aan Route 66 vlak bij Motel6, waar modeltreinen boven door het pand cruisen. Het eten is voortreffelijk, de bediening zeer vriendelijk en de prijs heel redelijk, wat wil een mens nog meer.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 7Joke09-11-2013

Historic centre best leuk

Het is een stadje met een echt Amerikaanse sfeer. Er komen heel veel lange treinen langs Flagstaff

• 7Omgeving

Gereisd met partner in september 2013

• 9remco 07-05-2012

rustige omgeving

relaxte plaats, aan route 66. mooie oude gebouwen. leuke winkels, frisse lucht.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

april 2012

• 8Kenny05-05-2012

Op en top Amerikaans

Toffe tussenhalte voor een trip naar de Grand canyon!

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9dordtboy16-06-2011

een heerlijke stad om in te zijn

Flagstaff is een leuke stad waar nog een echte route 66 sfeer heerst en daarnaast heeft het nog een western uitstraling. In de centrum van de stad nog vele leuke barretjes en restaurants, ook prachtige natuur in de omgeving en daarnaast kan je er ook nog goed skieen. diverse malen geweest.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2005

• 8Marloes20-09-2009

Aanrader als tussenstop

Wat wij van Flagstaff hebben gezien beviel ons goed, lekker groen en fris (na LA een verademing), veel eetgelegenheden en winkels. Vriendelijke mensen. Ideaal voor een tussenstop van 1 nacht als je op weg bent naar iets anders (zoals wij naar de Grand Canyon).

Gereisd met partner in september 2009

• 8van dijk24-06-2008

route 66

het ligt nog aan de oude route 66, en daar is het leven ook een beetje stil gaan staan. oude binnen stad nog wat kleine winkels, er zijn goede restaurants de portie zijn erg groot, je kunt ze ook laten splitsen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur