Hotel Thunderbird Lodge

Weer vandaag12°-9°

Laatste review

Lodge is een schitterend gelegen complex vlakbij Canyon de Chelly N.P. Ruime schone kamers. Eten is een beetje simpel maar wij vonden het goed genoeg voor die paar dagen.

Kenmerken
Airco
Restaurant

1 review over Hotel Thunderbird Lodge in het Nederlands

2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thunderbird Lodge in Canyon de Chelly, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thunderbird Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.