Reviews over Cameron

Fijn motel

Martin,
    21-5-2014

Leuke sfeervolle kamers, ruim, groot balkon, helaas geen koelkast. Lekker eten in aangrenzende restaurant. Prima plek om te overnachten op weg naar de Grand Canyon. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. De Trading Post is leuk om een uurtje rond te snuffelen.

Door Indianen gerund hotel vlakbij de Grand Canyon

Rieks,
    15-9-2012

Dit sfeerrijke hotel, dat door Indianen wordt gerund, ligt strategisch ten opzichte van de Grand Canyon. Als je uit het park komt (Highway 64), sla je linksaf (Highway 89) en tien minuten later ben je bij het hotel.

Veel alternatieven zijn er niet in deze omgeving. Een stuk verderop ligt Tuba City en de andere kant op ligt Gray Mountain, waar een slecht Anazasi hotel ligt.

Cameron Trading Post heeft prima kamers, een goede service, net personeel, een prachtige binnentuin en een mooie winkel, met vooral Indianen-souvenirs.

Als je een biertje wilt bestellen heb je pech; het gebied is alcoholvrij. In dat geval zul je op je kamer een zelf meegebracht blikje Budweiser moeten nuttigen. Maar ook dat hebben ze liever niet.