Hotel Super 8 Apache Junction, AZ

Hotel Super 8 Apache Junction, AZ

We hebben een aantal aanbieders voor Super 8 Apache Junction, AZ voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Super 8 Apache Junction, AZ in het Nederlands

Prachtig western leven gezien

marsicht
16-5-2010

Al drie keer naar Arizona gew, AJ is echt een geweldig gebied, ga eten met zonsondergang bij the mammooth saloon, ga bij verschillende kroegjes langs om elke avond life country music te luisteren en prachtige mensen te ontmoeten, ga naar (red rock) Sedona en dan door naar Las Vegas. Have fun!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2010

• Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Super 8 Apache Junction, AZ in Apache Junction, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Super 8 Apache Junction, AZ zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.