vakanties Alaska

Reviews over accommodaties in Alaska

Mooie plek

RZ,
    12-7-2015

Orca Adventure Lodge is een prachtig industrieel monument: een voormalige cannery die de ramp met de Exxon Valdez niet heeft overleefd. De ligging - een paar kilometer buiten het dorp - aan de Orca Inlet is schitterend, de kamers zijn comfortabel en schoon en de service is uitstekend. Het eten is dankzij een kok die er duidelijk plezier in heeft voortreffelijk. Cordova is een klein, gezellig vissersplaatsje met de typische kenmerken van een Alaskaans dorp dat niet via de weg te bereiken is. Prachtige wandelmogelijkheden.

Goed hotel ligt iets buiten centrum

WHvanEgmond,
    13-8-2014

Voor een verblijf van een paar dagen een goed hotel netjes en schoon, goede service, centrum 10 min lopen, daar is van alles te doen en te beleven.

Super hotel voor midden in de wildernis!

wendy,
    6-8-2014

Goed restaurant! Gratis wifi overal! Bedden komen uit maart2014 (kaartje zat er nog aan)

Wij dachten dat we een lodge hadden geboekt, maar het is een 4ster hotel. De kamers zitten in een gebouwtje, er zijn wel 20 gebouwen. Wil je minder luxe neem een cabin of campeerplek.

Gratis shutlle naar het treinstation.

Geen kluisje aanwezig

Redelijk hotel voor redelijke prijs

Peter,
    28-6-2012

Verwacht geen superdeluxe hotel, maar voor één nacht of enkele nachten is het best te doen. Ligt wel centraal in Anchorage, dus alle voorzieningen bij de hand op loopafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zorgt desgewenst voor vervoer van en naar het vliegveld (plusminus 20 minuten met de auto).

Aparte belevenis

derosa,
    8-3-2012

Het mooie is dat er alleen met een trammetje, over het water, kunt komen. Kamerdeuren kunnen niet eens op slot. heel kleinschallig.