Reviews over accommodaties in Alaska

Goed hotel ligt iets buiten centrum

WHvanEgmond,
    13-8-2014

Voor een verblijf van een paar dagen een goed hotel netjes en schoon, goede service, centrum 10 min lopen, daar is van alles te doen en te beleven.

op loopafstand van down town Anchorage

Louise ,
    9-7-2011

Aardig hotel op loopafstand van down town Anchorage met haal en breng service van en naar het vliegveld

Prima verblijfplaats

Lilian en Johan H.,
    7-8-2009

We hebben als onderdeel van een reis twee nachten gelogeerd in dit hotel. We hadden een grote kamer met een keukentje. Comfortabel. Goede gordijnen om de kamer donker te krijgen.

Goed gelegen hotel op 10 minuten wandelafstand van het van

ronny.makelberge,
    29-5-2008

Goed gelegen hotel op 10 minuten wandelafstand van het oude centrum van Anchorage.

Gratis shuttlebusjes voor transfer naar luchthaven of centrum.

Wat ouder hotel, en aan de straatzijde van L street nogal luidruchtig vanwege het doorgaand verkeer.

Zeer vriendelijk personeel

goed bereikbaar hotel, wij kregen vouchers voor een gratis

Pascalle,
    12-5-2007

goed bereikbaar hotel, wij kregen vouchers voor een gratis ontbijt, mooie kamers, met pantry, vraag naar de hogere verdiepingen voor een mooi uitzicht over de stad. Gratis internet beschikbaar zowel op een pc in het hotel als met de eigen laptop. Om de hoek van het hotel ligt een goede supermarkt om proviand in te slaan voor onderweg.