• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Valdez

Reviews over Valdez

• 9Louise 19-11-2011

varen langs gletchers

prachtige natuur, met veel zeedieren als walvissen, orka's zee-arenden, puffins en zee-otters en varen tussen de ijsbergen naar de prachtig blauwe gletcher

• 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2006

• 7Paul20-08-2010

leuke omgeving

hebben hier meerdere nachten doorgebracht omdat we een cruise wilde maken naar diverse getijde gletsjers en omdat we walvissen wilde spotten. De campground waar we gestaan hebben met de camper was bear paw rv Park. een campground dicht bij de haven en bij diverse restaurantjes.

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9makelberge30-05-2008

Een klein stadje van ongeveer 4000 inwoners, met rondom prachtige bergen en om er te geraken over de wondermooie Thompson pas.Een echte aanrader is een boottocht te maken naar de Prins William Sound waarbij het wildleven op het water je ogen doen opengaan.Walvissen,orca's, zeeleeuwen, dolfijnen en allerhande vogels zijn er in overvloed te aanschouwen, maar neem gerust een dikke jas mee, want tegen de gletsjers kan het behoorlijk koud zijn.

• 10Omgeving

Gereisd in mei 2008

• 7N16-06-2006

Ben hier in het verleden een aantal maal geweest voor mijn werk. Valdez is een klein dorp met een pizza-place en nog wat kroegjes. De natuur in de omgeving is SUPER. Zowel aan land als op zee is er meer dan voldoende wildlife te zien. Van beren tot orka's het loopt of zwemt er allemaal

• 5Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur