Alaska

Reviews over accommodaties in Alaska

geweldig

nancy m,
    23-7-2018

Het was geweldig .Erg mooi park op een hele bijzondere plek .

De huisjes waren schoon en knus .En in t restaurant had je erg lekker eten voor een redelijke prijs.

Geweldig!

Jannie winkel,
    26-8-2015

ligging erg goed met uitzicht op de baai en cruisschepen goed onderhouden hotel,kabelbaan naar boven en de tocht op zee,

Goed hotel in het centrum

W.H. van Egmond,
    2-9-2014

Dit hotel ligt in het centrum alles wat enigszins bezienswaardig is te belopen, het hotel is netjes en schoon , en de balie is service gericht.

Buiten Anchorage zijn diverse excursie's te doen.In het centrum veel winkels en restaurants waar goed te eten is voor niet duur, in het weekend een grote markt, waar diverse koopwaar wordt aangeboden.

Goede ;locatie, prettig verblijf

WHvanEgmond,
    13-8-2014

Dit Chalet Park is erg groot en druk vooral in hoogseizoen komen en gaan van toeristen maar wel gezellig, hadden een redelijk Chalet een beetje gedateerd maar wel netjes en schoon, hor voor de ramen was wel praktisch.

hadden daar verder een aangenaam verblijf, in een mooie natuurlijke omgeving

Goed hotel ligt iets buiten centrum

WHvanEgmond,
    13-8-2014

Voor een verblijf van een paar dagen een goed hotel netjes en schoon, goede service, centrum 10 min lopen, daar is van alles te doen en te beleven.