• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Tok

Reviews over Tok

• 7George19-06-2011

En snel weer verder

Tok is een gehucht van ca 1000 mensen het "hotel" bestaat uit een aantal blokhutten, prima voor 1 nachtje maar meer niet.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 1997

• 6Paul20-08-2010

afgelegen stadje

Hebben hier overnacht op een campground tijdens onze rondreis door alaska en yukon. Gratis wifi en schone douches. Verder is er een klein winkeljte en is er regelmatig entertainment.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 6Tanja29-06-2008

In Tok zelf is niet veel te beleven. Voor ons was het een overnachtingsplaats onderweg naar Palmer. Er is een toeristenbureau en een supermarkt, maar de bieb was dicht omdat dit door vrijwilligers gerund wordt. Er is 1 restaurant wat aangeraden wordt, namelijk Fast Eddy's Restaurant. Was inderdaad prima. Bij een bord spaghetti krijg je gratis de all you can eat salad bar.

• 1Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 6Omgeving

Gereisd in juni 2008

• 5Cindy K.16-06-2008

Hier valt werkelijk niets te beleven. Zeer kleine stad, geen uitgaansgelegenheden behalve Fast Eddies (diner). Ook in de directe omgeving qua natuurschoon, routes, activiteiten, bezienswaardigheden e.d. weinig aanbod.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur