Reviews over Talkeetna

Prachtig gelegen

Louise ,
    9-7-2011

De Talkeetna Lodge is prachtig gelegen, met bij helder weer uitzicht vanaf het terras over de hoogste bergen van Alaska nl. de Mt. Mc Kinley, de Forrester en de Hunter

Goed B&B op een rustig gelegen locatie

Kees,
    12-9-2010

Tijdens onze rondreis verbleven wij er een nacht. Het B&B ligt op ongeveer 5 mijlen van het mooie centrum van Talkeetna. Kamers zijn schoon, ruim en bieden een mooi uitzicht op de Alaska Range(bij helder weer). Bill is een perfecte gastheer en schotelt je een geweldig ontbijt voor. Zeg maar wat, hoe en hoeveel je wilt hebben. Is een erg prettige gesprekspartner. Aanrader.

prima verblijf redelijk dicht bij het centrum

Simon,
    20-8-2009

Wonderlijke Alaska Zwitserland combinatie.

Je kunt er prima eten, aardige bediening.

De kamers zijn in aparte huisjes

hostel

misja,
    6-7-2008

De hostel wordt gerund door een al oudere vrouw en ze heeft ook een herdershond die haar alles achterna loopt. Als je van rust houd is deze plek niet aan te bevelen. De vrouw wil het liefst veel met de mensen praten. Het ligt in een heel klein dorpje waar weinig te doen is. Zaten er 2 nachten, was mij veel te lang. In de douche ruimte lagen handdoeken voor gebruik. Koffie stond in de kast en daar mocht je van zetten. Verder kon je er je eigen maaltijd koken in de gezamelijke keuken. Het huis is best wel gehorig. Als in de huiskamer de tv of muziek aanstond, hoorde je dat boven. Achter het huis nog een soort keet waar veel bacpakkers hun overnachting hadden. Wil je gaan vliegen, zijn er verschillende instanties die dat wel aanbieden. Houd er rekening mee dat er een hele kleine supermarkt is waar alleen het hoognodige te koop is. Eetgelegenheid is er wel, maar niet bijzonder volgens mij.

Talkeetna scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews