Weer vandaag-2°-7°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Seward Windsong Lodge voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Seward Windsong Lodge in het Nederlands

hotel met enorm mooi uitzicht

Louise
10-7-2011

Dit hotel is wonderschoon gelegen vlakbij een gletsjer, we hebben hier enkele dagen gezeten en werkelijk genoten. Vanuit de haven van Seward kan je leuke boottochten maken en veel moois zien

Gereisd met partner in januari 2006

Prima hotel, heerlijk.

henry
15-7-2009

Prima hotel van waaruit een groot en divers aantal activiteiten kan worden ondernomen. Komen we zeker nog een keer.

Gereisd met partner in juni 2008

Geweldg hotel,goede ligging, uitstekende service

Trude Hardeman
14-6-2009

Makkelijk te vinden. Niet ver van het centrum van Seward. Vanuit Seward is een prachtige dagtocht te maken naar Kenai fjods. Zeer de moeie waard Overwldigende natuur.

Gereisd met partner in juli 2007

2008

Prima verblijf

Hennie
27-8-2008

Mooie lokatie en makkelijk te vinden aan de Exit Glacier rd., net voor Seward.

Glestjer op nog geen 7 mile afstand, prachtige natuurlijke omgeving met veel wandel mogelijkheden.

Diverse gebouwen rondom lodge bestaande uit 3 verdiepingen tevens makkelijk te bereiken voor rolstoelen.

Goede en netjes ingerichte kamers voorzien van koffie/thee faciliteiten.

Heerlijk eten in het naastgelegen restaurant waarbij reserveren aan te raden is.

Gereisd met partner in augustus 2008

Niets op aan te merken

RZ
1-8-2008

Een paar kilometer buiten het stadje maar dat is geen echt bezwaar want zo bruisend is Seward ook weer niet. De Windsong Lodge ligt midden in de natuur, in een bosrijke omgeving en met uitzicht op de rivier. Ruime kamers in over het terrein verspreide van boomstammen opgetrokken gebouwen (2 bouwlagen). Goed restaurant (reserveren aanbevolen). De Exit Glacier – mooie trails - ligt om de hoek. Niet te missen: Een cruise door Resurrection Bay (otters, zeeleeuwen, Humpbackwhales etc.).

Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seward Windsong Lodge in Seward, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seward Windsong Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.