Alaska

Reviews over accommodaties in Alaska

geweldig

nancy m,
    23-7-2018

Het was geweldig .Erg mooi park op een hele bijzondere plek .

De huisjes waren schoon en knus .En in t restaurant had je erg lekker eten voor een redelijke prijs.

Prachtig gelegen en rustige locatie

Hansuitbreda,
    9-8-2017

Helicopters voor de deur voor een schitterende gletsjervlucht

Geweldig!

Jannie winkel,
    26-8-2015

ligging erg goed met uitzicht op de baai en cruisschepen goed onderhouden hotel,kabelbaan naar boven en de tocht op zee,

Degelijk hotel met perfecte ligging

RZ,
    13-7-2015

De ligging van Valdez Harbor Inn kan niet beter, pal naast de levendige haven waar vissersbootjes af en aan varen en de zeeotters op hun rug ronddobberen. Het hotel beantwoordt geheel aan de degelijkheid van de Best Westernketen: ruime kamer met alles erop en eraan (incl. gratis wifi) en een niet overvloedig maar toereikend ontbijt. Leuke restaurants zoals Mike's Palace en The Fat Mermaid op een paar stappen afstand.

Goed hotel in het centrum

W.H. van Egmond,
    2-9-2014

Dit hotel ligt in het centrum alles wat enigszins bezienswaardig is te belopen, het hotel is netjes en schoon , en de balie is service gericht.

Buiten Anchorage zijn diverse excursie's te doen.In het centrum veel winkels en restaurants waar goed te eten is voor niet duur, in het weekend een grote markt, waar diverse koopwaar wordt aangeboden.