Alaska

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Alaska met kluisjes

Reviews over accommodaties in Alaska

Degelijk hotel met perfecte ligging

RZ,
    13-7-2015

De ligging van Valdez Harbor Inn kan niet beter, pal naast de levendige haven waar vissersbootjes af en aan varen en de zeeotters op hun rug ronddobberen. Het hotel beantwoordt geheel aan de degelijkheid van de Best Westernketen: ruime kamer met alles erop en eraan (incl. gratis wifi) en een niet overvloedig maar toereikend ontbijt. Leuke restaurants zoals Mike's Palace en The Fat Mermaid op een paar stappen afstand.

Goed hotel in het centrum

W.H. van Egmond,
    2-9-2014

Dit hotel ligt in het centrum alles wat enigszins bezienswaardig is te belopen, het hotel is netjes en schoon , en de balie is service gericht.

Buiten Anchorage zijn diverse excursie's te doen.In het centrum veel winkels en restaurants waar goed te eten is voor niet duur, in het weekend een grote markt, waar diverse koopwaar wordt aangeboden.

Goed hotel ligt iets buiten centrum

WHvanEgmond,
    13-8-2014

Voor een verblijf van een paar dagen een goed hotel netjes en schoon, goede service, centrum 10 min lopen, daar is van alles te doen en te beleven.

Uitstekend hotel

heer Backx,
    11-7-2013

I always book a two bedroom suite. It is perfect accomodation in a perfect hotel!

Redelijk hotel voor redelijke prijs

Peter,
    28-6-2012

Verwacht geen superdeluxe hotel, maar voor één nacht of enkele nachten is het best te doen. Ligt wel centraal in Anchorage, dus alle voorzieningen bij de hand op loopafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zorgt desgewenst voor vervoer van en naar het vliegveld (plusminus 20 minuten met de auto).