Hotel Best Western Bidanka Inn

Hotel Best Western Bidanka Inn

4.3Onvoldoende

Verenigde Staten van Amerika, Alaska, Homer

Op vakantie geweest naar Best Western Bidanka Inn?

4.3Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Bidanka Inn voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Best Western Bidanka Inn

• 7Louise 10-07-2011

een echte Best Western

Homer is uniek. Veel zeearenden en elanden, gewoon op straat. De Spit is een echte belevenis. Als het niet zo ver was, zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in januari 2006

• 2Inge15-09-2008

Absoluut het geld niet waard

Dit hotel mag dan onder de Best Western-keten vallen, de kwaliteit en service zijn ver beneden peil. Zeer onvriendelijk personeel bij receptie en restaurant (ontbijt). Het eerste dat we bij inchecken te horen kregen was dat we een boete zouden krijgen als we zouden roken in de kamer (terwijl we bewust een niet-rokerskamer hadden gereserveerd). Wake up call was kwartier te laat. De buitenkant van de kamers ziet er niet uit; zit een blauwe isolatielaag op waar de schimmel inmiddels in staat (moet nog afgewerkt worden). Badkamer was niet schoon, veel haren. Kamers zijn zeer gehorig, ventilatiesystemen in de badkamers geven veel lawaai. Die hoor je kamers verder nog. Ligging zeer matig, ver van de rest van Homer (en Spit) af. Niet op loopafstand en ligt direct aan de weg. Bij het noemen van de klachten tijdens het uitchecken kregen we geen enkel excuus o.i.d. te horen. We hebben in Homer veel leukere accommodaties gezien en komen hier zeker nooit meer terug.

Gereisd met partner in september 2008

• 4makelberge30-05-2008

Hotel is goedgelegen,maar geeft een onverzorgde indruk. Onze kamer was muf,want het venster kon niet geopend worden. Het restaurant voor het ontbijt was evenmin proper, de vloerbedekking bestond uit tapijt die zeker niet gestofzuigd was, en het rook er niet fris. Personeel was wel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2008

Hotel Best Western Bidanka Inn info