Reviews over Homer

fantastische plek aan de rand van de wildernis

Louise Kroot,
    9-7-2012

Na een boottocht vanaf Homer kom je aan de rand van Kachemak Bay State Park in een volkomen andere omgeving terecht.

Door Carl en Tammy wordt je vriendelijk onthaald en ze zullen je op alle mogelijke manieren bijstaan met het plannen van wandelingen, excursies etc.

Absoluut een aanrader al is het niet echt goedkoop of luxueus.,

Rustig, ruim en prima ligging!

Bart,
    17-9-2011

Mooie cabins net buiten Homer, ideaal voor een bezoek aan de omgeving. Wij zaten in de cozy Moose cabin met een lekker bed voor 2 personen en nog plek voor 4 anderen. Er was satelliet-tv met dvd speler en videorecorder, magnetron, koelkast, koffiezetapparaat enz. Bij de receptie kon je dvd's en videos lenen alsmede boeken en tijdschriften. Voor sommigen is het mischien minder dat de badkamer een apart gebouw(maar wel privé) is waardoor je eerst naar buiten moet om naar het toilet te gaan of om te douchen.

Een aanrader !!

een echte Best Western

Louise ,
    10-7-2011

Homer is uniek. Veel zeearenden en elanden, gewoon op straat. De Spit is een echte belevenis. Als het niet zo ver was, zeker voor herhaling vatbaar

Afgelegen maar overgetelijk uitzicht!

Tanja,
    14-8-2008

Toen we erheen reden dachten we aan het eind van de wereld te zijn.

Het ligt een paar kilometer de berg op en de weg houdt er net na ook zo'n beetje op.

Maar de ligging is onvergetelijk! Half rond het huis is een veranda en daar vanaf heb je een prachtig uitzicht over verschillende gletsjers, bergen, water en het dorp.

Binnen staan, voor de grote ramen, verrekijkers en er liggen allerlei boeken over de omgeving en de natuur.

De ontvangst is aller hartelijkst, alhoewel de gastvrouw niet zo goed ter been is, maar niks is haar teveel.

Prima kamers. Die van ons had uitzicht op de gletsjers!

Ontbijt is karig. Maar al met al een hele belevenis om hier te mogen overnachten.

Onovertroffen uitzicht

RZ,
    1-8-2008

Dit hotel doet zijn naam eer aan. Het ligt op het uiterste puntje van de ‘spit’. Een lelijk (marinegrijs) gebouw op een prachtig plekje. De kamers (type midship bay) zijn niet al te gezellig ingericht maar wel ruim. Het uitzicht – aan de zeezijde – is onovertroffen. Voor het zien van spelende zeeotters, nieuwsgierige zeehonden en vissende bald eagles hoef je je kamer niet uit. Prima restaurant met hetzelfde mooie uitzicht op Kachemak Bay en de besneeuwde bergen aan de overzijde. De boardwalks bij de haven bevinden zich op loopafstand.

Homer scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews