Reviews over Girdwood

Prachtig gelegen

RZ,
    14-7-2008

Maar een uurtje van Anchorage. Goed hotel, comfortabele, ruime kamers. Kwaliteit van de restaurants viel helaas tegen. Dalstation van de gondel naar de bergtop ligt pal naast het hotel. Gezien de vele skiliften is het een drukbezochte wintersportbestemming. Zomers ideaal voor wandelaars. Naast het hotel beginnen mooie trails in alle windrichtingen en variërend van gemakkelijk tot moeilijker/lang. Vermaak: Goudzoekersdorpje, Alaska Wildlife Refuge, Beluga's spotten in de Turnagainarm, Portage Glacier en het (per auto maar wel via de treintunnel bereikbare) havenstadje Whittier. Goede tussenstop (voor een paar dagen) op weg van Anchorage naar het Kenai-schiereiland. Vraag: Waarom is het hotel - zoals veel anderen in Alaska - in dat saaie/grauwe marinegrijs geschilderd?