Hotel Mt. Mckinley Chalet Resort

HotelWeer vandaag13°4°
Hotel Mt. Mckinley Chalet Resort
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mt. Mckinley Chalet Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Mt. Mckinley Chalet Resort in het Nederlands

geweldig

nancy m
23-7-2018

Het was geweldig .Erg mooi park op een hele bijzondere plek .

De huisjes waren schoon en knus .En in t restaurant had je erg lekker eten voor een redelijke prijs.

Goede ;locatie, prettig verblijf

WHvanEgmond
13-8-2014

Dit Chalet Park is erg groot en druk vooral in hoogseizoen komen en gaan van toeristen maar wel gezellig, hadden een redelijk Chalet een beetje gedateerd maar wel netjes en schoon, hor voor de ramen was wel praktisch.

hadden daar verder een aangenaam verblijf, in een mooie natuurlijke omgeving

Prima verblijfplaats in schitterende omgeving

Lilian en Johan H.
7-8-2009

In juni zijn we twee dagen hier geweest als onderdeel van een 20 daagse Alaska(cruise)tour. We hadden een schone en comfortabele kamer. Goede gordijnen om de kamer s nachts donker te krijgen en niet onbelangrijk een hor voor het raam.

Vriendelijke personeel. We hebben een uitstekend verblijf gehad.

2008

Prachtig gelegen hotel in het Deali Park

makelberge
4-6-2008

Prachtig gelegen hotel in het Deali Park.Het is er druk maar dat geldt voor alle hotels in de streek.Het hotel is verdeeld in chalets, maar er rijden minibusjes rond die je gratis naar uw chalet brengen vanaf 4 uur s'morgens tot na middernacht.Rustige en luxueuse kamers in een wonderbare omgeving van wildernis.Een echte aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mt. Mckinley Chalet Resort in Denali Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mt. Mckinley Chalet Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mt. Mckinley Chalet Resort scoort een 9.67 uit 10 op basis van 4 reviews.