Hotel Gilpatrick's Chitina

1 review over Hotel Gilpatrick's Chitina in het Nederlands

Een historisch "frontier town" hotel

Kees
24-10-2010

Een gerenoveert hotel, wat nog geheel de sfeer uitstraald van de jaren 50.

Beneden bevindt zich de lobby, keuken, restaurant en de plaatselijke kroeg. Boven zijn de kleine maar sfeervolle en schone kamers. Allen voorzien van douche en toilet. Bijzondere ervaring.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gilpatrick's Chitina in Chitina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gilpatrick's Chitina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gilpatrick's Chitina scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.